بانک پارسیان آزمون استخدامی برگزار می‌کند

لست سکند

گروه پارسیان در شهرهای تهران، کرج، قم، اهواز، آبادان، کرمان و سیرجان از بین داوطلبان زن و مرد نیرو می‌پذیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار آزمون‌های استخدامی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، واجدین شرایط تا حداکثر جمعه ۲۶ آذر می‌توانند نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی بانک پارسیان اقدام کنند.

متقاضیان باید ضمن داشتن تابعیت ایران، اعتقاد به یکی از ادیان رسمی، عدم سوء پیشینه و داشتن کارت پایان خدمت، بومی و ساکن شهر مورد تقاضا در ۵ سال اخیر نیز باشند.

گفتنی است ایثارگران و خانواده ایشان طبق ضوابط مندرج در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اولویت دارند.

راز آسمان پایتخت

قابل توجه است متقاضیان شرکت در این آزمون باید فارغ التحصیل کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته‌های مدیریت، حسابداری، علوم اقتصادی، آمار، ریاضی کاربردی، علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع و زبان انگلیسی باشند. حداقل معدل برای تمام مقاطع تحصیلی و کلیه دانشگاه‌ها ۱۶ تمام است. حداکثر سن خانم‌ها نیز ۲۵ سال تمام و آقایان ۲۷ سال تمام اعلام شده است.

چاپ کارت شرکت در جلسه و محل برگزاری آزمون از تاریخ 13 دی ماه از طریق همان نشانی ثبت نام در دسترس است و متقاضیان واجد شرایط به منظور ثبت نام در آزمون باید پس از ثبت اطلاعات فرم ثبت نام نسبت به پرداخت اینترنتی مبلغ ۱۲۰ هزار تومان اقدام کنند.

در همین زمینه بخوانید:

آزمون استخدامی بانک پارسیان، در 17 دی‌ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و شرط دعوت به مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی، ارائه مستندات مربوط به اقامت در طول پنج سال اخیر در شهر انتخابی فرد است.

مرتبط با : بانک پارسیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز