بانک سامان چه خدمات ویژه بانکی ارائه می دهد؟

بانک سامان-کاماپرس
لست سکند

زیرساخت‌های بانکی هر روزه در حال گسترش است و این مورد موجب شده تا بانک‌ها همواره خدمات خود را به روزرسانی کرده و مشتریان از انواع خدمت متنوع پولی و بانکی بهره مند شوند. مشتری مداری یک موضوع مورد توجه در بین تمام بانک‌ها است. همین مسئله بانک‌ها را بر آن داشته تا گذشته از ارائه خدمات به روز، خدمات ویژه بانکی را به مشتریان قدیمی و مخصوص خود ارائه دهند.

به گزارش کاماپرس، افتتاح سپرده و ارائه انواع خدمات حضوری، یک فعالیت روتین و روزمره بانک‌ها است که وجه اشتراک تمامی این مجموعه‌ها محسوب می‌شود. این روزها رقابت مجموعه‌های بانکی بر سر ارائه خدمات نوین بانکداری به تمامی مشتریان است. خدماتی که به صورت الکترونیکی ارائه شده و خیلی از افراد به دلیل مشغله زیاد کاری و روزمرگی زندگی و همچنین شرایط کنونی کشور طالب آن هستند. خدمات نوین بانکداری اغلب نام بانکداری الکترونیک را به ذهن مشتریان می‌رساند. بانکداری الکترونیک در یک بستر کاملا تخصصی طراحی شده و خدمات امن و مطمئنی را به مشتریان ارائه می‌دهد. هر بانک با توجه به توان بهره گیری از تکنولوژی و نیروهای متخصص خود خدمات ویژه بانکی را در این حوزه به مشتریانش ارائه می‌دهد.

مشتریان بانکی جذب چه نوع خدماتی می‌شوند؟

خدمات الکترونیکی بانکی از آنجا که در بستر آنلاین ارائه می‌شوند، باید روان و سریع باشند. در واقع باگ‌هایی که در ارائه خدمات الکترونیکی برخی بانک‌ها وجود دارد باعث خواهد شد تا مشتریان نسبت به خدمت رسانی آن مجموعه دلسرد شوند و در حوزه نوآوری و فناوری بانک مورد نظر خود را مناسب نبینند. اما بعضی بانک‌های داخلی بهترین خدمات را در این خصوص به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهند و مشتریان آن‌ها در کمترین زمان و با چند کلیک امکان استفاده از خدمت‌های الکترونیکی را دارند.

گذشته از این موارد برخی از بانک‌ها به منظور حفظ و جذب بیشتر مشتریان خدمات ویژه بانکی را ارائه می‌دهند. خدماتی که امکان انجام فعالیت روزمره بانکی را برای مشتریان ثابت راحت می‌کند.

بانک سامان یکی از این مجموعه‌های بانکی است که خدمات الکترونیکی آن بسیار روان بوده و در بستری امن و مطمئن به مشتریانش ارائه می‌شود. اما این مجموعه برای مشتریان ویژه خود، خدمات مخصوصی تدارک دیده است. خدمات ویژه این مجموعه که به مشتریان برتر آن ارائه می‌شود برای راحتی بیشتر این گروه در امور بانکی و زندگی روزمره‌شان تبیین شده و بسیار کاربرد دارد.

راز آسمان پایتخت

سه کارت جادویی برای مشتریان بانک سامان

بانک سامان برای مشتریان برتر خود سه گروه کارت طراحی که جایگاه متمایز آن‌ها را در بین دیگر مشتریان به خوبی بیان می‌کند. کارت مشکی برای مشتریان ویژه طراحی شده و دارندگان آن می‌توانند از بانکدار اختصاصی خدمات متفاوت و حتی تخفیف‌هایی از مراکز طرف قرارداد بانک سامان دریافت کنند.

مشتریان ویژه این مجموعه امکان استفاده از کارت طلایی آن را دارند. این کارت برای مشتریان ویژه طراحی شده و دارندگان آن امکان استفاده از خدمات برتر و تخفیف‌های مراکز طرف حساب بانک سامان را دارند.

کارت آبی برای مشتریان ممتاز تبیین شده و داشتن آن به مشتری امکان استفاده از خدمات اعتباری و تخفیف‌های ویژه خرید از مراکز مخصوصی را خواهد داد.

افراد دارنده هر یک از این کارت‌ها امکان انجام تراکنش مالی روزمره خود را خواهند داشت. لازم به ذکر است مدت اعتبار همه این کارت‌ها دو سال بوده و بعد از آن باید تمدید شوند.

علاوه بر ارائه این سه کارت، بانک سامان برای مشتریان خود خدمات ویژه دیگری مانند بیمه مسافرتی، تشریفات و ترانسفر فرودگاهی در سفر، خدمات رزرو هتل، بلیت و تور و همچنین بیمه درمان تکمیلی ارائه می‌دهد.

درباره بانک سامان بدانید

بانک سامان سال 1381 با هدف ارائه خدمات مناسب بانکی به مردم ایران فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه بالغ بر 146 شعبه در سراسر کشور دارد که انواع خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. یکی از خدمات ویژه منسوب به این مجموعه بلوبانک است. بلوبانک یک نئوبانک است که زیر نظر بانک سامان فعالیت دارد و انواع خدمات بانکی را به صورت غیرحضوری به افراد واجد شرایط ارائه می‌دهد.

افرادی که مایل به استفاده از هر یک از خدمات الکترونیکی و مخصوص بانک سامان هستند، ضمن داشتن شرایط سنی مناسب باید تمام مدارک هویتی خود را به یکی از شعب این مجموعه ارائه داده تا پس از احراز هویت امکان استفاده از خدمات این مجموعه را داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سامان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز