بالاخره یک پرسپولیسی، مدیرعامل شد

تور لحظه آخری-کاماپرس

باشگاه ذوب آهن اصفهان که در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌‌کند، یکی از بازیکنان سابق پرسپولیس را به عنوان مدیرعامل انتخاب کرد.

به گزارش کاماپرس، نیما نکیسا، دروازه‌بان سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال که سابقه بازی در جام جهانی 1998 را نیز در کارنامه خود دارد، کلید اتاق مدیرعامل باشگاه ذوب آهن را در جیب خود قرار داد.

نکیسا که در دوران بازیگری خود در تیم‌های پرسپولیس، پیام مشهد، برق شیراز، پاس تهران، استقلال اهواز، سیاه‌جامگان مشهد بازی کرد، مدتی نیز در یونان حضور داشت. او پس از خداحافظی از فوتبال در پردیس کیش دانشگاه تهران، به ادامه تحصیل پرداخت و مدرک دکتری خود را در رشته تربیت بدنی گرفت. نکیسا مدتی در فدراسیون فوتبال مسئولیت‌هایی از جمله آموزش و توسعه را برعهده داشت.

پیش از این علی احسانی، که از قهرمانان و رکورداران رشته دوومیدانی است، مدیرعامل سبزپوشان اصفهانی بود. باشگاه ذوب آهن در رشته‌های فوتبال، بسکتبال، هندبال، والیبال، تکواندو، دو و میدانی و همچنین ورزش‌های کارگری فعالیت می‌کند.

کتاب نیما نکیسا

بعضی منابع رسانه‌ای مدعی هستند نیما نکیسا تاکنون 6 کتاب تالیف کرده است. با این حال در سایت خانه کتاب و ادبیات ایران که زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کند، تنها یک کتاب با عنوان «شناخت و درمان سندروم متقاطع میانی» توسط وی و فرد دیگری به نام محبوبه قاسم‌زاده رهباردار وجود دارد. روی جلد این کتاب و زیر نام نیما نکیسا، عبارت «کارشناس ارشد تربیت بدنی  آسیب شناسی و حرکت اصلاحی» و زیر نام نویسنده دوم، عبارت «دانشجوی فوق دکتری  فیزیولوژی پزشکی» درج شده است. در فضای آکادمیک چندان مرسوم نیست که نام یک کارشناس ارشد بالاتر از نام یک دانشجوی فوق دکتری درج شود.

راز آسمان پایتخت

این کتاب 98 صفحه‌ای مهرماه 1397 توسط انتشارات ارسطو منتشر شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “بالاخره یک پرسپولیسی، مدیرعامل شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز