بازدید از غرفه استرالیا در نمایشگاه اکسپو امارات (گزارش تصویری)

برای اولین بار، رسانه‌های منتخب به غرفه استرالیا واقع در ناحیه موبیلیتی نمایشگاه اکسپو 2020 دبی رفتند و از امکانات آنجا بازدید کردند.

به گزارش کاماپرس، در جلوی غرفه، یک کافه بومی و رستوران محلی به چشم می‌خورد که هر دو بر اساس فرهنگ ملبورن طراحی شده بودند.

قبل از ورود به خود غرفه، یک تونل خوشامدگویی است که توسط هنرمندان استرالیایی با نئون بنفش تزئین شده است.

بازدیدکنندگان در حین قدم زدن در تونل خوشامدگویی، شاهد تصاویری از دریاها و خشکی‌های معروف استرالیا هستند.

آریاک سفر

مطالب مهم و مرتبط:

در انتهای این تونل، گالری استار دریمینگ قرار دارد که بومیان استرالیایی را به صورت سه بعدی به معرض نمایش قرار می‌دهد. استار دریمینگ ریشه در افسانه‌های 60 هزارساله استرالیایی دارد.

با ورود به بخش اصلی غرفه، پرندگانی جیغ‌زنان با کانگوروها ظاهر می‌شوند. در همین حین، غروب آفتاب و شب، جای خورشید و روشنایی را پر می‌کند و کهکشان راه شیری نمایان‌تر می‌شود.

بخش سفر آنیکا: گالری سینمایی دیگری در مرحله پایانی بازدید از غرفه قرار دارد که در آن، دختربچه‌ای به اسم آنیکا به سرزمین مادری‌اش سفر می‌کند؛ در طول مسیر، یک نفر او را هدایت می‌کند.

تصاویر ویدئویی مستطیل‌شکلی از سقف غرفه روی زمین می‌تابند. قبل از آماده شدن نمایش، حتی لحظه‌ای این خیال به ذهن خطور می‌کند که که سقف می‌خواهد بر سر شما فرود آید.

در بخشی دیگر، نور پروژکتورهایی به زمین برخورد می‌کنند و پرتوهای آن به سمت دیوار می‌رود. وقتی نورها به دیوار برخورد می‌کنند، از هر چهار طرف آن تصاویری منحصربه‌فرد از استرالیا به نمایش گذاشته می‌شود.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز