بازار نوسانی ارز و کاهش جزئی قیمت دلار

امروز قیمت دلار نسبت به روز گذشته 100 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 31 هزار و 250 تومانی رسید. اما نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با دیروز 0.48 درصد بالاتر رفت و در محدوده 28 هزار و 600 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با این حال امیدواری چندانی درباره کاهش قیمت دلار وجود ندارد. در حال حاضر خبرگزاری رویترز گزارش داده قدرت‌های غربی درصدد تهیه بیانیه‌ای در انتقاد از نحوه همکاری ایران در پرونده پادمان هستند. معامله گران دلار معتقدند که صدور بیانیه جدید می‌تواند بر روند مذاکرات و در نتیجه قیمت انواع ارز موثر باشد. هر چند صدور بیانیه یک گام به عقب محسوب می‌شود. به نظر در حال حاضر معامله گران دلار بیشتر به جلسه شورای حکام و رویکرد آن‌ها به وضعیت هسته‌ای کشور توجه دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در صورتی که دلار بالای محدوده 31 هزار و 200 تومانی باقی بماند، امکان کاهش قیمتی آن دور از تصور است. اگر بار دیگر نرخ این ارز پرطرفدار به مدار صعودی بازگردد، امکان رشد آن تا محدوده 31 هزار و 800 تومانی بعید نخواهد بود.

آریاک سفر

تلاش کشورهای غربی در شورای حکام قیمت دلار را بالا خواهد برد؟

اکنون بیشتر فشار غرب به ایران از طریق شورای حکام اتفاق می‌افتد تا از این طریق در مورد تحقیقات پیرامون منشا اورانیوم غنی شده در سه سایت اعلان نشده به آژانس پاسخگو باشند. این روزها قیمت دلار بازارهای سلیمانیه و عراق نیز در کانال 31 هزار تومانی معامله می‌شود.

امروز نرخ پوند و یورو همانند دلار کم شد. قیمت پوند نسبت به روز گذشته 1.59 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 36 هزار و 188 تومانی رسید. نرخ یورو نیز در مقایسه با دیروز 572 تومان افت داشت و در محدوده 31 هزار و 332 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز