بازار بورس امروز 11 خردادماه 1401/ نوری صدرنشین منفی های شاخص کل

لست سکند

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز گذشته 729 واحد کم شد و در محدوده یک میلیون و 541 هزار و 979 واحدی توقف کرد. اما شاخص کل هم وزن در مقایسه با روز قبل هزار و 300 واحد بالاتر رفت و به مرز 429 هزار و 660 واحدی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در روز جاری نمادهای «نوری»، «شپدیس» و «شپنا» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس داشتند. امروز ارز معاملات بازار بورس بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان بود. امروز هم ارزش خالص مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد. بیشترین میزان خروج پول حقیقی مربوط به سهام «فغدیر»، شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان،  بود. بعد از آن نمادهای «شستا» و «فملی» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

وضعیت شاخص کل هفته آینده

با توجه به تعطیلات هفته آینده، برخی از کارشناسان پیش بینی کرده‌اند بازار در روز دوشنبه هم وضعیتی مشابه امروز داشته باشند. محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه، در گفت و گو با تجارت نیوز بیان کرده که با توجه به اخبار موجود، به نظر بازار بورس محرک قوی ندارد و برای این منظور باید شرایط فراهم شود. در واقع بورس هم اکنون در یک بلاتکلیفی به سر می‌برد و مسائلی مانند دلار، برجام، قیمت کامودیتی‌ها و مسائل جهانی همگی روی این بازار موثر هستند. در صورتی که هر یک از این موارد تغییر پیدا کند، احتمالا بازار بورس هم دچار تغییر خواهد شد.

اطلاعات عمومی:

با سهام بفجر آشنا شوید

سهام بفجر متعلق به شرکت فجر انرژی خلیج فارس است که در بازار دوم بورس عرضه می‌شود. آخرین ارزش بازاری این سهم 30 هزار و 712 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام شد. شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سهامی عام، سهام عدالت استان تهران، سهام عدالت خراسان رضوی و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی خلیج فارس هستند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز