این هفته طلا بخریم یا نخریم؟

پیش بینی وضعیت بازار طلا در هفته آینده؟ / قیمت ها کاهش می یابد؟-کاماپرس

در آخرین روز معاملاتی بازار سکه و طلا در هفته گذشته، قیمت‌ها کاهش یافت. به این ترتیب، قیمت هر قطعه سکه امامی به ۳۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز شنبه کاهش ۱۰۰ هزار تومانی داشت؛ در حالی که قیمت طلای ۱۸ عیار به ۲ میلیون و ۸۹۷ هزار تومان رسید و در طول هفته گذشته رشد ۹۷ هزار تومانی را تجربه کرد.

به گزارش کاماپرس، نادر بذرافشان، رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در این باره، اظهار کرد: با کاهش نرخ ارز در بازار، قیمت طلا و سکه نیز کاهشی شده است، با این حال تقاضا تغییری نکرده و رکود در بازار همچنان باپربرجاست.

وی افزود: کاهش حباب سکه به تقاضا بستگی دارد و با کاهش تقاضا، حباب سکه نیز کمی تخلیه شده است.

بذرافشان در پیش‌بینی وضعیت بازار طلا در هفته جاری، عنوان کرد: احتمالاً در ابتدای هفته، نوسانات چشمگیری نداشته باشیم و قیمت‌ها نوسان یک تا سه درصدی داشته باشد. احتمال کاهش قیمت‌ها کم است و ممکن است با روند قیمت‌دهی جهانی، قیمت طلا و سکه افزایش یابد.

تشکیل کارگروه تخصصی طلا و جواهر در اتاق اصناف

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران همچنین از آغاز به کار کارگروه تخصصی طلا، جواهر، نقره و سکه در اتاق اصناف خبر داد و افزود: به درخواست ریاست اتاق اصناف با توجه به اینکه حوزه طلا شرایط خاصی دارد و به منظور پیگیری مباحث حقوقی، اجرای سامانه جامع تجارت و مسائل و مشکلات چرخه تولید و توزیع طلا، این کارگروه راه‌اندازی شد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

به نقل از اقتصاد آنلاین، با توجه به اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، در حال حاضر قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۳۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۱۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز