این خانه سوپر لوکس در زعفرانیه 3 هزار میلیارد تومان قیمت دارد

زعفرانیه- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای پیدا کردن گران‌ترین ویلا در محله‌ای اعیانی لازم نیست خیلی دور بروید تنها با قدم زدن در کوچه‌‌پس‌کوچه‌های زعفرانیه تهران، با انبوهی از ویلاهای لوکس با نمایی بی‌نظیر مواجه می‌شوید که برای لحظاتی فراموش می‌کنید اینجا ایران و تهران است. قیمت برخی از ویلاهای این منطقه، تا 2 هزار میلیارد تومان هم می‌رسد. اما یکی از ویلاهای گران و تماشایی در محله آبان زعفرانیه، ویلایی 2 هزار متری با قیمت تقریبی 3 هزار میلیارد تومان است.

به گزارش کاماپرس، منطقه یک با وجود آب و هوای مطبوع و خنک، کاخ و موزه‌های تاریخی و وجود اماکن گردشگری مانند بازار تجریش با حس آرام بخش و نوستالژیک خود، از بهترین مناطق پایتخت بوده که به‌خاطر بافت خود به «باغ شهر» معروف است. درکه، توچال و پارک‌های نیاوران و جمشیدیه از مهمترین اماکن تفریحی و گردشگری این منطقه محسوب می‌شوند.

زعفرانیه- کاماپرس

محدودیت ساخت آپارتمان تا دو طبقه در خیابان آبان زعفرانیه

یکی از خیابان های معروف منطقه یک، خیابان زعفرانیه است که در دامنه توچال قرار دارد. در خیابان عاصف و فلاحی این منطقه گران‌ترین خانه‌ها ساخته شده است اما در خیابان آبان که در نزدیکی کاخ سعدآباد قرار گرفته، ویلاهایی با متراژ هزار متر و بیشتر ساخته شده که از معماری و نمای جذابی هم برخوردار هستند.

در خیابان آبان به خاطر وجود همین ویلاهای باشکوه، جواز ساخت بیشتر از دو طبقه صادر نمی‌شود و تمامی ملک‌ها ویلایی هستند؛ یعنی در این محله شما آپارتمان‌های سر به فلک کشیده را نمی‌بینید. اما معروف‌ترین ویلا این خیابان با مساحت 2 هزار متر قیمت شوکه کننده 3 هزار میلیارد تومانی را به خود اختصاص داده که گویا گران‌ترین ویلای این خیابان هم محسوب می‌شود. به جز قیمت بالا، این ویلا نمایی باشکوه و زیبایی بصری خیرکننده‌ای دارد که همین مساله بر قیمت دیگر ویلاهای مجاور تاثیر گذاشته است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

زعفرانیه- کاماپرس

خرید ویلا در زعفرانیه از متری 650 میلیون

قیمت زمین در خیابان آبان، باورنکردنی است و به گفته مشاورین املاک این منطقه، خرید ویلا از متری 650 میلیون تومان شروع می‌شود و تا متری یک میلیارد تومان و بالاتر هم می‌رسد. در این منطقه به دلیل وجود کاخ‌های زیاد، جواز ساخت آپارتمان را نمی‌دهند و همین هم باعث شده ویلاهای این خیابان بدون مشرف باشد.

برای دسترسی به این خیابان هم می‌توانید از خیابان ولیعصر، خیابان فلاحی و خیابان طاهری عبور کنید و به مقصد برسید.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
رایانه کمک
دادپویان
آهن رویال
آریاپی
ایده سبز
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز