ایست قیمت پژو 206 تیپ 2 و پراید در بازار

وضعیت بازار خودرو در برخی خودروهای پرتقاضا به صورتی درآمده که قیمت ها در 24 ساعت چند میلیون جابجا می شود اما قیمت پژو 206 تیپ 2 و پراید در 24 ساعت گذشته ثبات داشته است.

به گزارش کاماپرس، کاهش عرضه خودروهای پرتقاضا ، دلال بازی ، رشد نرخ دلار، افزایش انتظارات تورمی یا هر دلیل و توجیه دیگری که داشته باشد قیمت برخی خودروها در بازار با شتاب قابل توجهی در حال افزایش و گران شدن است.

فعالان بازار خودرو معتقدند برخی خودروها به دلیل نبود جایگزین مورد سفته بازی و دلال بازی قرار گرفته و قیمت ها در کانال ها گران می شود بدون آن که معامله چندانی در بازار صورت گیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

تازه ترین قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مبلغ ۲۲۵ میلیون تومان برای مدل 1400 این خودرو است و مدل ۱۳۹۹ پژو 206 تیپ 2 هم امروز ۲۱۲ میلیون تومان – صفر کیلومتر مدل 99 – به فروش می رسد.

آریاک سفر

خودروهای خانواده دنا گران شدند

بر اساس گزارشی که خبرآنلاین منتشر کرده در ۲۴ ساعت گذشته خودروهای گروه پراید و پژو از نوسانات قیمتی در امان ماندند و افزایشی نداشتند. در بین دیگر خودروهای موجود در بازار دنا پلاس توربو اتوماتیک امروز ۰.۸۵ درصد گران شده است و به قیمت ۴۶۸ میلیون تومان رسیده است و دنا پلاس دنده ای ساده نیز در این مدت ۰.۶۰ درصد گران شده است و ۳۳۲ میلیون تومان قیمت خورده است.

خبر پربازدید امروز را بخوانید:

بر اساس این گزارش، نوسانات قیمتی در بین خودروهای وارداتی اما کماکان بالا است؛ در بین خودروهای وارداتی بی ام و مدل سری ۲ اکتیوتورر در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۱۴ درصد گران شده است و به قیمت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان رسیده است و در بین خودروهای برلیانس نیز مدل h۳۲۰ اتوماتیک آن ۰.۹۸ درصد گران شده است و به قیمت ۴۰۸ میلیون تومان رسیده است و مدل دنده ای آن نیز در این مدت ۰.۹۰ درصد گران شده است و به قیمت ۳۳۳ میلیون تومان رسیده است و برلیانس h۳۳۰ اتوماتیک نیز در این مدت ۰.۹۶ درصد گران شده است و به قیمت ۴۱۶ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای ژاپنی موجود در بازار نیز تویوتا ch-r در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۶۹ درصد گران شده است و به قیمت یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان رسیده است و در بین خودروهای چینی موجود در بازار نیز جک s۳ اتوماتیک در این مدت ۱.۰۴ درصد گران شده است و به قیمت ۴۸۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۱.۰۹ درصد گران شده است و به قیمت ۴۶۰ میلیون تومان رسیده است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

8 دیدگاه برای “ایست قیمت پژو 206 تیپ 2 و پراید در بازار

  1. سجاد گفته:

    اخه چرا قیمت دروغ میدین پژو ۲۰۶ دارن ۲۲۹ میلیون میفروشن.از کجا شما استعلام میگیرین.جای اینکه جلویه این بازار رو بگیرین دارین با دروغ مردم رو ساکت نگه میدارین

  2. یوسف گفته:

    والا همه قرعه کشی ها دروغه.باورکنید اگه ازفردانمایندگی ها بگن مثل سابق بیایید خودروبخرید.هیچکی نمیره چون قیمت بازار سقوط می‌کنه,اگه قراربود واقعا کسانی وخانواده ای که خودرونیازداره بدین یک ماده هم میزاشتین خانواده ای یک یا دو خودرو !!نه اینکه الان یک خانواده ۴ نفری ۵ خودرو دارن ۲ تا هم شما بهشون بدین تو بازار آزاد ودیوار حواله بفروشند

  3. Mehdi گفته:

    همش دروغ و ریا کاری میگن قیمت ایست کرده ارزون شده تا میری بازار میبینی هر ماشین ۱۰ تا ۲۰ تومن گرون شده

  4. بازنشسته گفته:

    بنده فکرمیکنم خودروسازان بادلالان همدست هستند تابلکه قیمت در بازار آزاد گرانترمیشود تاخودرو بازهم قیمت ها رابلاترببرد.آخرش هم دودش توی چشم مصرف کننده میرود وسودش هم درجیب خودروسازودلال میرود.چون دوره آخرزمان است فقط دروغ ودروغ هرکس بفکرخویشه؟؟؟؟ مردم کیلویی چند؟؟؟؟؟

    • مرتضی گفته:

      آقا من رفتم خر خریدم . دیگه قید تمام خودروها را زدم . چون خر بیچاره که کارخانه نداره نرخش و بالا ببره .هیچ دلال و بنگاهی و دولتی و نهادی هم قیمتی روش نمی‌ذاره . یه روز هم که دیدم نمی‌تونه منو راه ببره می کشم و پوستش و می فروشم و گوشتش هم کباب میکنم می فروشم . بیش از قیمتش پول در میآره.

  5. عباس گفته:

    اخه چرا دروغ میگی اقای کاوه ب چ استنادی این خبر کذبو میگی ایشالا ک کسی باور نکنه همش دروغه ی دروغ بزرگ کجای دنیا ۲۰ میلیون قیمت میاد پایین اونم با این تورم

    • مجتبی کاوه گفته:

      سلام دوست عزیز . من متوجه منظورت نشدم. کجای این خبر نوشته شده که قیمت 20 میلیون میاد پائین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز