ایران خودرو گاوداری‌اش را به مزایده گذاشت

چندی پیش یک نماینده مجلس در توییتی نوشته بود: «وقتی فلان خودروساز، بجای تحقیق و توسعه بخش پژوهش ‌و تحقیقات، گاوداری دارد، نتیجه آن روشن است!»، و حالا بزرگترین خودروساز کشور گاوداری خود در شهرک صنعتی جنت‌آباد قم را با قیمت پایه ۶.۷ میلیارد تومان به مزایده گذاشته؛ مهلت این مزایده تا ۲۳ دی ماه امسال است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از تجارت‌نیوز، مدتی پیش علیرضا سلیمی، نماینده مجلس با توئیت خود از گاوداری یک خودروساز بزرگ در کشور خبر داد. پیش از آن نیز در صدا و سیما به خاطره‌ای مربوط به دو سال پیش اشاره شده بود که مدیر عامل ایران‌خودرو از حضور یک واحد دامداری در لیست اموال ایران‌خودرو بی‌خبر بوده است!

کارشناسان نیز در این مورد گفته بودند: مشکل صنعت خودروسازی ایران این است که بنگاه‌داری صنعتی به بنگاه‌داری غیرصنعتی تبدیل شده است.

آریاک سفر

در همین زمینه بخوانید:

این طنز تلخ خودروسازی کشور واکنش برخی مخاطبان را هم به همراه داشت. یکی از مخاطبان نوشته بود: «خودروسازان علاوه بر گاوداری، مرغداری، انبوه‌سازی و دلار فروشی دارند و خودرو را عمدا گران می‌کنند و از سود میلیاردی این کارها را انجام می‌دهند؛ آن هم با ماشین بی‌کیفیت.»

ابراهیم علیزاده، سردبیر تجارت‌نیوز هم ساعاتی پیش در توییتی نوشته است: «آیا واقعا بزرگترین خودروساز کشور گاوداری دارد؟ بله، در شهرک صنعتی جنت‌آباد قم به ارزش ۶.۷ میلیارد تومان (قیمت مزایده). ماجرا چیست؟ مشتری پول نداشته، گاوداری‌اش مصادره شده است»!

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز