اولین داستان مصور علی بابا با نام “علی بابا و دروازه سفر” منتشر شد

اولین داستان مصور (کمیک) علی بابا با نام "علی بابا و دروازه سفر" منتشر شد-کاماپرس

شرکت سفرهای علی بابا ساخت این کمیک (داستان مصور) را از سال 1401 آغاز کرده و در پاییز 1402 آن را منتشر کرد. در حال حاضر دو فصل از این داستان، منتشر شده و در سایت مجموعه علی بابا در دسترس است. فصل سوم این کمیک نیز به زودی منتشر خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، درون مایه داستان مصور «علی‌بابا و دروازه سفر» برگرفته از معنای عمیق سفر است. این داستان مصور با معرفی هفت شخصیت جذاب به خوانندگان، آن‌ها را به سفر کردن و کسب تجریبات جدید دعوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

شخصیت‌ ها و فضای داستان علی بابا و دروازه سفر

در این داستان، علی‌بابا همسفری رویاپرداز است که لحظه‌های جادویی را خلق می‌کند و از طریق سفر، رویاهای دست نیافتنی را محقق می‌کند. علی‌بابا ماشینی دارد که ۲۳۲۰ اسب بخار قدرت دارد. سوخت ماشین علی بابا از میل و اشتیاق انسان‌های کره زمین به سفر تامین می‌شود.

راز آسمان پایتخت

داستان در فضاهای جذابی روایت می‌شود که اتفاقا برای انسان‌های امروزی بسیار آشنا است. یکی از این فضاها بام شهر است که از آنجا می‌توان کل شهر را نظاره کرد و از قضا در گذشته پاتوق جوان‌های شهر بوده است. یکی دیگر از فضاها، کافه‌ای است که روزانه 2847 فنجان اسپرسوی دوبل می‌فروشد و به تازگی گل‌گاو‌زبان کارمندی را هم به محصولات خود اضافه کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : علی بابا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز