اولین تصاویر واقعی از شاسی بلند کیا سورنتو ۲۰۲۴ منتشر شد

تور لحظه آخری-کاماپرس

آخرین مدل شاسی بلند متوسط کیا سورنتو حدود سه سال پیش رونمایی شد، بنابراین انتظار می‌رفت نسل جدید ظاهری کاملا متفاوت داشته باشد. این درحالیست که اولین تصاویر رسمی منتشر شده از کیا سورنتو ۲۰۲۴، تنها اصلاحات ظاهری نسبت به مدل پیشین را نشان می‌دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، نمای جلویی کیا به طور کامل اصلاح شده و‌ ظاهری کشیده‌تر پیدا کرده تا چراغ‌های جلوی T شکل را در خود جای دهد. جلوپنجره نیز کاملا تغییر کرده و حتی لوگوی کیا از این قسمت به پایین کاپوت منتقل شده است. در مجموع قسمت جلویی خودرو ظاهر مدرن‌تری نسبت به نسل قبلی ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به اینکه سورنتو در اواسط چرخه بروزرسانی خود قرار دارد، در قسمت‌های جانبی خودرو تنها رینگ‌های آلیاژی جدید توجه را به خود جلب می‌کنند. در قسمت عقب، چراغ‌ها دارای گرافیک کاملا جدید بوده و از بالا به هم متصل شده‌اند. به‌نظر می‌رسد کیا چراغ‌های عقب را حتی پایین‌تر از صفحه اسکید نقره‌ای برده است.

فضای داخلی خودرو در نگاه اول کاملا آشنا به نظر می‌رسد، با این حال طراحی داشبورد اصلاح و دریچه هوای مرکز باریک‌تر شده تا فضا برای صفحه نمایش لمسی بزرگتر باز شود.

 

کیا همچنین بالاخره صفحه نمایش‌های قدیمی خود را با یک نسخه جدید جایگزین کرد که از سیستم احراز هویت با اثر انگشت بهره‌مند شده است، ما همچنین شاهد یک سیستم تهویه مدرن‌تر نسبت به مدل قبلی هستیم.

مشخصات فنی این خودرو در اواسط ماه آگوست سال جاری فاش خواهد شد‌‌.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “اولین تصاویر واقعی از شاسی بلند کیا سورنتو ۲۰۲۴ منتشر شد

  1. سالار حسینی گفته:

    واقعا وسوسه برانگیزه عکساش حیف که آرزوش بر دل ما می ماند ولی خوش به حال کسایی که این و می تونن بخرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز