انواع یخچال سامسونگ در بازار چند تومان است؟

لست سکند

وجود یک یخچال با کیفیتی مناسب در تمامی خانه‌ها ضروری است و با توجه به افزایش قیمت دلار، قیمتها در بازار لوازم خانگی تغییرات اساسی کرده‌اند. یخچال‌های سامسونگ هم شامل این تغییر قیمت شده و نسبت به هفته گذشته بین 200 هزار تومان تا 5 میلیون تومان گران‌تر شده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپررس در ادامه به قیمت برخی از مدل های پرفروش تر یخچال و فریزرهای سامسونگ می‌پردازد؛

یخچال سامسونگ مدل PR30

قیمت: 17 میلیون و 400 هزارتومان

این محصول گنجایش یخچال 348 و فریزی با گنجایش 277 دارد. نمودار مصرف انرژی آن +A است و 5 طبقه دارد. این یخچال سامسونگ لامپ یخچال دارد همچنین تعداد 2 طبقه فریز و 5 عدد کشو فریزر  از ویژگی‌های این محصول محسوب می‌شود.

راز آسمان پایتخت

راهنمایی خرید انواع لوازم خانگی:

یخچال سامسونگ مدل PR30-RZ30

قیمت: 59 میلیون و 400 هزار تومان

نمودار مصرف انرژی این محصول +A و یخچال فریزر دوقلو است. نوغ مقاومت در برابر برفک نوفراست و گنجایش یخچال این محصول 348 همچنین گنجایش فریزی معادل 277 دارد. از امکانات این یخچال می‌توان به 2 عدد کشوی یخچال، 5 طبقه یخچال، 2 طبقه فریزر، 5 کشو فریزر همچنین نمایشگر اشاره کرد. جهت باز شدن درب یخچال به راست و جهت باز شدن درب فریزر به سمت چپ است. فریز هم امکانی همچون یخسازی نیمه اتوماتیک دارد.

یخچال سامسونگ مدل ROSSO2

قیمت: 75 میلیون تومان

این محصول سامسونگ نمودار مصرف انرژی ++A دارد که نوعی سایدبای‌ساید محسوب می‌شود. وزن این یخچال 138 گرم و نوع مقاومت آن در برابر برفک نوفراست است. این یخچال سامسونگ گنجایشی معادل 483 و فریزر آن گنجایشی معادل 252 دارد. تعداد طبقات یخچال و تعداد طبقات درب یخچال 5 عدد است همچنین 2 عدد کشوی یخچال نیز دارد. این محصول دارای سیستم خنک‌کننده دوگانه، جریان برودتی یکنواخت، مجهز به کمپرسور اینورتر خطی، دارای فیلتر بوگیر و آب و… است.

یخچال سامسونگ مدل FSR12

قیمت: 90 میلیون و 300 هزارتومان

این یخچال سایدبای‌ساید نمودار مصرفی++A دارد. این محصول وزنی معادل 175 گرم دارد که گنجایش یخچال آن 518 و گنجایش فریز آن 247 است. تعداد طبقات یخچال محصول پیش‌رو 4 و تعدا طبقات درب آن 5 عدد است همچنین 2 عدد کشو نیز دارد. همچنین طبقات فریز این محصول سامسونگ 4 عدد و تعداد طبقات درب آن 2 عدد است که البته 2 کشو نیز دارد.

از امکانات این محصول می‌توان به سیستم خنک‌کننده د.گانه، مجهز به کمپرسور اینورتر خطی، جریان برودتی یکنواخت در طبقات، دارای سیستم عیب‌یابی و… اشاره کرد.

یخچال سامسونگ مدل FSR14

قیمت: 98 میلیون و 300 هزارتومان

نوع این یخچال سایدبای‌ساید است که وزنی معادل 175 کیلوگرم دارد. گنجایش یخچال این محصول 511 و گنجایش فریزر آن 254 است. ارتفاع این محصول سامسونگ 1744 سانتی‌متر و عمق آن 896 سانتی‌متر است که پهنایی معادل 912 دارد. از امکانات این محصول می‌توان به نمایشگر، مجهز به محفظه مخصوص با میزان سرمایش، فیلتر بوگیر، جریان برودتی یکنواخت، سیستم خنک‌کننده دوگانه، فیلتر بهداشتی، افزایش ظرفیت فضای فریزر متناسب با یخساز و… اشاره کرد.

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز