امکان پرداخت قیمت خودروهای فراری با ارز دیجیتال

لست سکند

مقامات مسئول بنگاه خودروهای فراری امکان پرداخت قیمت اتومبیل‌های تولیدی خود توسط ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است. این مورد در واکنش به افزایش سرمایه گذاری خریداران خودرو این بنگاه در بازار رمزارزها اتفاق افتاد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، رئیس بازاریابی و بازرگانی فراری به رویترز اعلام کرده که این مجموعه پذیرش پرداخت با ارز دیجیتال را برای خودروهای اسپرت لوکس در آمریکا آغاز کرده و به دنبال درخواست مشتریان ثروتمند خود این رویکرد را به اروپا نیز گسترش خواهد داد. این اقدام گامی مثبت در جهت توسعه بازار بیت کوین و رمزارزها و به طور کلی رشد قیمتی انواع ارزهای دیجیتال معتبر است. به گفته این مقام مسئول، برخی از سرمایه گذاران حال حاضر شرکت فراری جوان هستند و ثروت خود را حول محور ارزهای دیجیتال تنوع بخشیده‌اند. گروهی دیگر سنتی‌تر بوده و مایلند تا پرتفوی خود را متنوع کنند. به همین دلیل فراری تصمیم گرفته تا پذیرش رمزارزها را به عنوان پرداختی در دستور کار قرار بدهد.

البته این شخص اعلام نکرده که فراری انتظار دارد تا چند خودرو را از طریق رمزارز به فروش برساند. وی بیان کرده که سبد سفارشات این شرکت به اندازه کافی قوی بوده و تا سال 2025 رزرو شده است، اما فراری مایل است تا تجربه‌ای در حوزه پرداخت با بیت کوین نیز داشته باشد.

به نظر گروه خودروسازی فراری مایل به گسترش ارتباط خود با سرمایه گذاران بازارهای دیگر و جذب مشتری بیشتر از این طریق است.

راز آسمان پایتخت

پیش از این تنها شرکت خودروسازی برقی تسلا در سال 2021 پذیرش پرداخت با بیت کوین را اعلام کرد. این اتفاق پیش از ابراز نگرانی‌های ایلان ماسک درباره اثرات بیت کوین و ارزهای دیجیتال روی محیط زیست رخ داد.

چرا شرکت‌ها مایل به استفاده از رمزارزها نبودند؟

تا پیش از این اکثریت قریب به اتفاق شرکت‌های تولیدکننده تراشه‌های آبی از کریپتو دوری کرده‌اند. زیرا بیت کوین و دیگر رمزارزها نوسانات زیادی را تحمل می‌کنند و عملا مانع از تجارت مناسب می‌شوند. گذشته از این مورد، مقررات ناقص و مصرف بالای انرژی نیز مانع از گسترش کریپتو به عنوان وسیله پرداختی می‌شود.

بررسی‌ها حکایت از آن دارد که هر روزه شرکت‌های بیشتر و بزرگ‌تری رمزارزها را پذیرفته و روی آن‌ها سرمایه گذاری کرده یا آن‌ها را به عنوان یک سکه برای پرداخت قبول می‌کنند. همین مورد سبب شده تا سرمایه گذاران خرد و کلان بیشتری این بازار را مورد بررسی قرار داده و مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص باشند.

برای بررسی اطلاعات رمزارزی از کدام درگاه استفاده کنیم؟

در صورتی که شخصی ساکن ایران باشد، امکان استفاده از بازار رمزارزها را دارد. در واقع به رغم تحریم‌ها امکان بررسی شرایط ارزهای دیجیتال مختلف و کسب اطلاعات لحظه‌ای در این حوزه کار دشواری نیست، اگر به درگاه معتبر و مطمئن در این خصوص مراجعه کنید.

وبسایت صرافی، یکی از این درگاه‌های معتبر است که مشتریان در هر زمانی امکان دسترسی به این درگاه و استفاده آن را دارند. این وبسایت همواره اطلاعات بروزرسانی شده و کامل رمزارزهای مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز