امکان خرید اقساطی محصولات ایران خودرو فراهم شد؟

یکی از پرطرفدارترین حوزه‌های فروش در شرایط اقتصادی فعلی کشور، فراهم سازی امکان خرید اقساطی انواع و اقسام لوازم در بازار است و بازار خودرو هم از این قاعده مستثنی نیست. از آنجا که دو خودروساز بزرگ کشور تصمیم به برگزاری فروش فوق‌العاده هفتگی گرفته‌اند، اخبار و حواشی در این مورد نیز بیش از گذشته شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اخیرا به دنبال انتشار اطلاعیه‌هایی در فضای مجازی که حکایت از فروش اقساطی محصولات ایران‌خودرو دارد، این خودروساز مجبور شد با انتشار بیانیه‌ای، این خبر را تکذیب کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

ایران خودرو در ادامه اطلاعیه خود، به مشتریان و متقاضیان هشدار داد که فریب اطلاعیه‌های فروش اقساطی محصولات ایران خودرو را نخورند و تمام آنها را جعلی خواند.

آریاک سفر

گروه صنعتی ایران خودرو در این اطلاعیه، ضمن جعلی دانستن اطلاعیه منتشر شده در برخی شبکه‌ها و سایت‌ها، اعلام کرده است: هیچگونه اقدامی از سوی ایران‌خودرو برای فروش اقساطی محصولات صورت نگرفته و اطلاعیه‌های منتشر شده کاملا بی ارتباط به این گروه خودروسازی هستند و ایران‌خودرو در حال حاضر طرح فروش اقساطی ندارد.

ایران‌خودرو با ارائه هشدار به مشتریان خود در  رابطه با کلاهبرداری برخی سودجویان، به مراجعه به منابع اصلی خبری این شرکت و سایت فروش محصولات به نشانی برای دریافت اطلاعات فروش تاکید کرده است و تنها مسیر ثبت‌نام برای خرید محصولات را سایت فروش اینترنتی این شرکت اعلام کرده است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز