امسال هم دولت یارانه شب یلدا واریز می‌کند؟

سال گذشته، دولت در آذرماه 100 هزارتومان به حساب سرپرستان خانوار تحت عنوان یارانه شب یلدا واریز کرد. آیا امسال هم این روند ادامه دارد؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ اقتصادی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس و به نقل از تجارت نیوز، سال گذشته، دولت دوازدهم اعلام کرد که طی چهار ماه، یارانه حمایتی به برخی از اقشار تعلق می‌گیرد، مبلغ آن 30 هزار تومان بود و اولین مرحله آن در چنین روزی، به حساب سرپرستان برخی از خانوارها واریز شد.

اما اکنون چیزی درباره یارانه شب یلدا به گوش نمی‌رسد. سال گذشته هم این یارانه با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا پرداخت شد و دلیل پرداخت آن حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و کسانی است که کسب‌وکار آنها مختل شده است، عنوان شد. امسال شرایط کرونا بهبود پیدا کرده و به نظر می‌رسد دولت برنامه‌ای برای پرداخت یارانه یلدا نداشته باشد.

راز آسمان پایتخت

دولت روحانی، در دو سال آخر کارش، پرداخت یارانه معیشتی و یارانه کرونا را در دستور کار قرار داد. یارانه کرونا البته در دو مقطع و به صورت کوتاه مدت پرداخت شد اما دولت برنامه‌ای برای یارانه‌های موقتی ندارد.

بیشتر بخوانید:

دولت رئیسی وعده داده که از سال آینده یارانه جدیدی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌کند. یارانه‌ای که به گفته مسئولان، مبلغ آن بین ۹۰ تا ۱۲۰ هزار تومان است و به هفت دهک اول درآمدی جامعه پرداخت می‌شود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

9 دیدگاه برای “امسال هم دولت یارانه شب یلدا واریز می‌کند؟

  1. یک کاربر گفته:

    یعنی واقعآ شما مسئولین از وضعیت معاش مردم خبر ندارید،با این خبرهایی که منتشر میکنید به شعور ملت توهین میکنید،آخه ۹۰ یا ۱۲۰تومن چه چیزی میشه خرید،شماها طبق برنامه ریزی یارانه از سال اول،پنیر،وتخم مرغ ومرغ،وقند وشکر،و،،،،شما اینارو بخرید،برا ما با ۹۰ تومن،پیشکش

  2. علی رحیمی داربید گفته:

    درودبرشما..ببخشید : چندبا ر این یارانه ۲۷آذر سالهاپیش را میخواهید تیترکنید؟؟؟ شمارابخدا حقوق معلمهارا واریز کنید تابرای فرداشب .نان سنگک بگیرند با تافتون بخورند

  3. اسی گفته:

    خوب اینکه خبر نبود خلاف این میشد شاید اسمش خبر بود ولی اینکه درد مردم دیده نمیشه و کسی کمکی واریز نخواهد کرد و باید با سخت‌ترین شرایط زندگی کنار بیایم که اسمش خبر نیست اسمش زندگیه جون دل اسمش روزمرگی هستش

  4. صدیقه از استان یزد گفته:

    باسلام لطفا یارانه شب یلدا به دهکهای پایین بدین تا شب یلدا برا بچه ها شیرینی وآجیل بخریم. لطفا بدین یارانه شب یلدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز