امروز هم حال بورس خوش نبود

شاخص کل بورس طی روز جاری نسبت به روز گذشته 25 هزار و 254 واحد کم شد و به مرز یک میلیون و 256 هزار و 547 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز با افت 5 هزار و 945 واحدی در مقایسه با دیروز، در محدوده 328 هزار و 245 واحدی قرار گرفت.

به دلیل وخامت اوضاع بورس، سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده که به زودی مصوبات 10 بندی ستاد اقتصادی دولت برای بورس اجرایی خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه مقدمات لازم برای اجرای مصوبات بورسی در حال پیگیری است.

در حال حاضر شرایط بورس همچنان وخیم است و به گفته حسین مرید سادات، کارشناس و فعال بازار سرمایه، تنها امیدواری اکنون به محدوده یک میلیون و 240 هزار واحدی شاخص کل برمی‌گردد. این محدوده کف کانال نزولی شاخص کل بوده و به نوعی محدوده حمایتی مطلوبی برای آن است.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

مرید سادات معتقد است که کندل‌هایی که بازار امروز رقم زد بسیار ترسناک بود و احتمال اینکه شاخص کل بازار در طی روز آینده در محدوده بدتری قرار بگیرد افزایش پیدا کرده است. در شرایط حاضر فقط حمایت جدی و بنیادی از بازار سرمایه چاره ساز است و گفتار درمانی فایده ندارد. اکنون هم خریدار و نقدینگی کافی در بازار بورس وجود ندارد و وضعیت این بخش به کلی راکد است.

نگاهی به بازار بورس امروز

امروز حجم معاملات خرد بازار به 706 میلیارد سهم رسید و ارزش معاملات آن 24 هزار و 546 میلیارد ریال شد. طی روز جاری نمادهای «فولاد»، «فملی» و «فارس» بیشترین اثر را روی شاخص کل بورس داشتند. بیشترین ارزش معاملات امروز هم مربوط یه نمادهای «تجلی»، «شتران» و «شبندر» بود. نمادهای «قچار»، «حآفرین» و «تجلی» امروز بیشترین افزایش قیمت پایانی بازار بورس را به ثبت رساندند.

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز