النصر تاکنون از اسم رونالدو چقدر پول درآورده است ؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

48 ساعت پس از جذب کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر، این باشگاه از فروش پیراهن این بازیکن درآمد میلیاردی کسب کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، جمعه شب کریستیانو رونالدو قرارداد دو و نیم ساله خود با النصر عربستان را با عنوان بازیکن آزاد امضا کرد که در همین ابتدا النصر با فروش پیراهن شماره 7 رونالدو حدود 33 میلیارد و 384 میلیون تومان کسب درآمد کرد، همچنین دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرام این باشگاه که پیش از این 86 هزار نفر بود به 6.1 میلیون نفر رسیدند.

براساس گزارش منتشر شده در تسنیم، روزنامه الریاضیه عربستان از ورود رونالدو با جت شخصی به ریاض در ساعت 11 دوشنبه شب خبر داد. قرار است پس از انجام تست‌های پزشکی در روز سه‌شنبه، رونالدو توسط باشگاه النصر در حضور هواداران که احتمالا حدود 30 هزار نفر خواهند بود به عنوان خرید جدید رونمایی شود. پس از دریافت مجوز بازی، رونالدو در بازی‌های آینده النصر حضور خواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

به گفته فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا، دستمزد رونالدو در النصر در هر فصل حدود 90 میلیون دلار خواهد بود که با وجود تبلیغات و اسپانسری، دستمز این بازیکن به 200 میلیون دلار در هر فصل خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

به گفته شبکه رادیویی تالک اسپورت در یک بند قرارداد رونالدو با باشگاه النصر آمده در صورتی که باشگاه نیوکاسل موفق به حضور در لیگ قهرمانان اروپا در پایان فصل شود به صورت قرضی به آنجا ملحق می‌شود.

رونالدو از سال 2009 تا 2018 با حضور در باشگاه رئال مادرید توانست 450 گل بزند که رکورد بهترین گلزن تاریخ این باشگاه نیز برای این بازیکن است. در ادامه فعالیت، وی به یوونتوس رفت که 101 گل به ثبت رساند و سپس به منچستریونایتد بازگشت که طی18 ماه با 54 بازی توانست 27 گل را به ثمر برساند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “النصر تاکنون از اسم رونالدو چقدر پول درآورده است ؟

  1. شاهرخ گفته:

    رونالدو بی نظیر و همچنان محبوب.بااینکه از تیم های عربی به خاطر پول مفتی که دارن و فوتبال رو خراب میکنن..ولی به تصمیم رونالدو احترام میزارم.میدونم رونالدو مجبور شد به تیم عربی بیاد..خیلی تلاش کرد تا تیمی در اروپا که در لیگ قهرمانان باشه..برا خودش پیدا کنه..حتی با ژرژ مندس هم درگیر شد.با همه این اوصاف..باز هم عاشق رونالدو هستم.محشرِ.و دیگه تکرار نمیشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز