اقدام دولت بار دیگر بورس را قرمزپوش کرد!

شاخص کل بورس طی روز جاری به علت لغو افزایش قیمت خودرو ریزش زیادی داشت. این شاخص با افت 17 هزار و 303 واحدی نسبت به روز گذشته، یک میلیون و 439 هزار و 177 واحد شد. شاخص کل هم وزن نیز 3 هزار و 342 واحد کم شد و به محدوده 387 هزار و 943 واحدی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، همانطور که کارشناسان بورس پیش بینی کردند نمادهای خودرویی در اولین روز کاری هفته به دلیل لغو دستور افزایش قیمت‌ها سرخ پوش شده و کل بازار بورس را پایین کشیدند. امروز در بازار بورس 801 هزار و 881 معامله انجام شد. معاملات امروز بازار سهام 8.17 میلیارد سهم حجم خورد.

نمادهای «فارس»، «فولاد» و «شستا» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل امروز بازار بورس داشتند. اما سهامداران نمادهای «کوثر»، «سپید» و «حپترو» بیشترین افزایش قیمت پایانی را تجربه کردند. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و 374 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس بیرون رفت.

در واقع پنج شنبه هفته گذشته، پس از اعلام آزادسازی قیمت خودرو، نرخ سهام این گروه به سرعت رشد پیدا کرد و اما در آخر هفته دولت طی مسائل و ناهماهنگی‌های شکل گرفته خبر لغو این موضوع را به اطلاع مردم رساند. پس از بروز این اتفاق قیمت سهام‌های خودرویی همانطور که انتظار می‌رفت کاهشی شد و بار دیگر بازار سرمایه را قرمزپوش کرد.

آریاک سفر

اخبار مرتبط:

بیشترین تقاضا برای کدام نماد بود؟

طی روز جاری ارزش صف‌های فروش پایانی بازار نسبت به چهارشنبه 371 درصد بالا رفت و 462 میلیارد تومان شد. طبق برآوردها ارزش صف‌های خرید هم در مقایسه با سه روز کاری قبل 72 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 157 میلیارد تومان رسید.

نماد «شفن» با صف خرید 94 میلیارد تومانی در راس جدول تقاضای بازار قرار گرفت. پس از آن نمادهای «وسکرمان» و «غدام» بیشترین صف خرید را داشتند.

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز