افشای پشت پرده هالک ایرانی + اعترافات او درباره اسپانسرینگ

لست سکند

در حالیکه برخی هواداران سجاد غریبی منتظر مواجهه او با مارتین فورد هستند، هر روز پردۀ تازه‌ای از این مبارزه فرو می‌افتد.

به گزارش کاماپرس، مبارزه هالک ایرانی با رقیب بریتانیایی‌اش قرار است اواسط فروردین‌ماه در دبی برگزار شود. او یک ماه زودتر به این شهر سفر کرده تا بیش از قبل در مقابل رسانه‌ها خودنمایی کند. اما این حضور بدون حاشیه نبوده است. پس از زمین خوردنِ تمسخرآمیز او در اولین مواجهه‌اش با مارتین، نشست خبری اخیر نیز حاشیه‌ساز شد و نشان داد که کل این مبارزه یک نمایش تبلیغاتی و دروغین بیش نیست.

خبر فوری:

مطالب مهم امروز:

ویدیوی لورفته از نشست خبری این دو نفر در نسخه اولیه نشان‌دهنده وجود خشم و جدل شدید میان مارتین و سجاد غریبی بود اما نسخه کاملتر این نشست خبری مشخص کرد که آن دو با هم هیچ جدلی ندارند و همه چیز سازماندهی‌شده است. در این ویدئو مارتین فورد، در یک سمت میز کنفرانس با کت و شلوار نشسته و در طرف دیگر او سجاد غریبی حضور دارد. غریبی پس از یک کری خوانی، ناگهان بطری آب و ظرف پاپ‌کورن را پرتاب می‌کند و به سمت مارتین یورش می‌برد. بلافاصله چند نفر از خارج کادر وارد می‌شوند و او را کنترل می‌کنند. این صحنه‌ها نشان‌دهنده عطش این دو برای گلاویز شدن است اما نسخه کاملتر نشان می‌دهد که هر دو نفر پس از چند ثانیه بدون هیچ میانجی با هم صحبت می‌کنند و هیچ مشکلی با یکدیگر ندارند.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز دنیا، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

سجاد غریبی کیست؟

سجاد غریبی 30 سال پیش در اهواز متولد شده و هیچ سابقه حرفه‌ای در ورزش ندارد. او بنا به اعتراف خودش به صورت غیرحرفه‌ای تنها به بدنسازی و مدتی هم به بوکس مشغول بوده است. او در بوشهر بزرگ شده و در این شهر بندری زندگی می‌کند. سجاد مجرد است و ادعا می‌کند از دانشگاه آزاد بوشهر مدرک کارشناسی بازرگانی گرفته است؛ ۱۸۸ سانتی متر قد و وزنی حدود ۱۸۰ کیلوگرم دارد.

درامد 7.5 میلیاردی هالک ایرانی از باخت؟

روزنامه هفت صبح چندی پیش از عدد و رقم‌های درشتی که قرار است در این مسابقه جابه‌جا شود، پرده برداشت. این روزنامه نوشت: برای مسابقه غریبی و مارتین از مدتی بلیت‌هایی با قیمت پایه ۴۰ پوند پیش‌فروش شده است. محل برگزاری این مبارزه بیست هزار نفر گنجایش دارد. اگر تمام صندلی‌ها پر شوند ۳۰ میلیارد تومان بلیت‌فروشی می شود. حتما درصدی از عواید حاصل از برگزاری این مبارزه نصیب او و اسپانسرهایش می شود. ناگفته نماند که صفحه اینستاگرام سجاد غریبی نیز در همین مدت، رونق بیشتری گرفته است.» برخی دیگر از رسانه‌ها اعلام کرده‌اند، او صرفا به واسطه حضور در این رقابت رقمی معادل ۳۰۰ هزار دلار دریافت می‌کند.

در همین زمینه بخوانید:

اعتراف‌های سجاد غریبی

غریبی پس از اینکه به خاطر زمین خوردن در اولین مواجهه‌اش با مارتین مورد تمسخر و انتقاد قرار گرفت، فیلمی از خود در اینستاگرام منتشر کرد که تاحدودی از پشت پرده این مبارزه پرده برمی‌دارد. او در این فیلم اشاره می‌کند که با پول شخصی به دبی رفته و غذای مناسبی نمی‌خورد. او از نداشتن اسپانسر و حمایت نشدن گلایه می‌کند. در بخش‌های دیگری از صحبت‌هایش نیز ادعا می‌کند، قرار نبوده با مارتین درگیر شود و سازمان برگزارکننده مسابقه فقط از آنها خواسته بوده تا به مدت یک دقیقه به صورت چشم در چشم روبروی هم قرار بگیرند.

چندی پیش علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس ایران درباره رقابت غریبی و مارتین گفت این مبارزه جدی نیست و به صورت شوی نمایشی برگزار می‌شود. او گفت: سازمان برگزارکننده کاملا با هر دو مبارز هماهنگ کرده و آنها باید طبق گفته‌های این سازمان پیش بروند. با اینکه فیلم‌هایی از درگیری سجاد و مارتین در فضای مجازی منتشر شد و واکنش‌های زیادی را به همراه داشت اما این درگیری هم کاملا هماهنگ شده بود و در روز مبارزه هم این دو نفر باید طبق سناریو مسابقه بدهند.
انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “افشای پشت پرده هالک ایرانی + اعترافات او درباره اسپانسرینگ

  1. امیر گفته:

    درود بر سجاد غریبی،همین که دل مبارزه داری من بهت افتخار میکنم، پشت پرده مبارزه شما هر جوری که باشه بازم پرچم هالک ایرانی بالاست

  2. اسماعیل گفته:

    واقعا تازه فهمیدم بوشهر یه این نکبت، از بوشهری بودنم خجالت کشیدم، ولی هر جای بوشهر باشه پیداش میکنم و تمام حرفام رو بهش میزنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز