هالک ایرانی کیست؟

لست سکند

مدتی است که ویدئوهایی موسوم به هالک ایرانی در فضای مجازی دست به دست می‌شود؛ این ویدئوها که به تقلبی و فتوشاپی بودن هالک ایرانی اشاره دارند، شکست او و کری‌خوانی‌هایش با مارتین فورد را نشان می‌دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سجاد غریبی متولد 1370 از بوشهر است. او به خاطر فیزیک بدنی‌اش که به هالک، ابر قهرمان کمیک‌های آمریکائی، شباهت دارد، به نام هالک ایرانی مشهور است و ادعا می‌شود که قد او 188 سانتی متر و وزنش 180 کیلوگرم است.

بیشتر بخوانید:

سال 1395 بود که خبر ثبت نام او برای دفاع از حرم در سوریه جنجنالی شد؛ او گفته بود: من همیشه مدافع اهل بیت و کشورم خواهم ماند. برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه نام‌نویسی کردم و اگر لایق باشم حتماً می‌روم و تا جایی که بتوانم از حرمین و از کشورم دفاع می‌کنم.

راز آسمان پایتخت

در اوایل پاییز 95 هم روزنامه اسپانیایی آس از حضور احتمالی سجاد غریبی در مسابقات کشتی کچ آمریکا خبر داد. به نوشته این روزنامه، او بجای سوریه به آمریکا می‌رود.

پیش از این هم هالک ایرانی چندین بار از مبارزه‌اش با قوی‌ترین مردان جهان خبر داده اما تا کنون این اتفاق رخ نداده است. حالا اما آن‌ها مدعی هستند که او به زودی در 13 فروردین 1401 با مارتین فورد، ترسناک‌ترین مرد جهان، مبارزه می‌کند.

این روزها، بحث بر سر این است که غریبی در دوبی با فورد روبرو شد اما نتوانست او را به زمین بزند، همچنین در ویدیوها به نظر می‌رسید که قد او از آنچه عکس‌هایش نشان می‌دهد کوتاه‌تر است و اختلاف قدی زیادش با فورد ممکن است در مسابقات دردسر ساز شود.

او درباره این اتفاق در اینستاگرامش توضیح داد: به من گفته بودند فقط یک دقیقه روبروی هم قرار می‌گیرید و هیچ حرکت اضافه‌ای نباید اتفاق بیفتد اما وقتی مقابل هم قرار گرفتیم مارتین فورد با حرکتی ناجوانمردانه، غیر ورزشی و قطعاً غیرقانونی من را هل داد. این اتفاق باعث شد که روحیه بسیار ضعیفی پیدا کنم اما قول می‌دهم که این حرکت را جبران کنم. برای من یک بازی طراحی کرده بودند و بدون اینکه بدانم من را داخل آن بازی کردند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز