افشاگری‌ بریتنی اسپیرز در کتاب خاطراتش/ خیانت تأیید شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

خواننده محبوب آمریکایی، بریتنی اسپیرز، اخیرا با کتاب خاطراتش با عنوان «زنی در من» (The Woman In Me) پرده از خاطرات زندگی شخصی‌اش در ۲۵ سال گذشته برداشته که در این‌جا برخی از آن‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

۱. خیانت به شریک زندگی سابق

جاستین تیمبرلیک، با انتشار آهنگ Cry Me A River به خیانت شریک زندگی سابقش، یعنی بریتنی اسپیرز اشاره کرد. با این حال داستان دو طرف داشت و بریتنی در خاطراتش به این موضوع اشاره کرد که تیمبرلیک نیز با یک سلبریتی ناشناس به او خیانت کرده است.

بیشتر بخوانید:

۲. دلیل تراشیدن سر

این خواننده در کتابش توضیح داد که تأثیر نگاه و قضاوت مردم در سال ۲۰۰۷ او را به تراشیدن سرش وادار کرد. او این حرکت را پاسخی در برابر این رفتارها معرفی کرد.

راز آسمان پایتخت

۳. سقط جنین مخفیانه

بریتنی در ادامه افزود در سن ۱۹ سالگی در حین رابطه‌ با خواننده مشهور، جاستین تیمبرلیک، یک بارداری مخفیانه داشت، اما به دنبال مخالفت او تصمیم گرفت سقط جنین انجام دهد. بریتنی خود اعتراف کرد اگر فقط نظر خودش مهم بود، هرگز چنین کاری را انجام نمی‌داد.

۴. تبدیل شدن به یک کودک و ربات

او در ادامه از تأثیر منفی شدید محافظه‌کاری بر رفتار و زندگی روزمره‌اش صحبت کرد و نوشت: «زن درون من برای سال‌ها تحت فشار قرار گرفت و محافظه کاری، از من یک کودک و حتی یک ربات روی صحنه ساخت!»

۵. ترس از خانواده

اسپیرز همچنین از تلاش‌ها برای رهایی از کنترل خانواده سخن گفت و حتی یک بار مجبور شد یک تلفن را قاچاقی به اتاقش بیاورد. او اعتراف کرد زمانی بود که تصور می‌کرد احتمال دارد توسط خانواده‌اش کشته شود.

انتهای پیام

دادپویان
اوج آرام
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “افشاگری‌ بریتنی اسپیرز در کتاب خاطراتش/ خیانت تأیید شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز