کتاب «هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی» منتشر شد

پیشرفت هر روزه هوش مصنوعی و ورود آن به حوزه‌های مختلف، استفاده از آن را ناگزیر کرده است. بسیاری از فعالان در حوزه بازاریابی محتوایی با این سوال مواجه شده‌اند: با پا گرفتن هوش مصنوعی شغل و کارایی خود را از دست می‌دهیم؟

به گزارش کاماپرس، کتاب هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی در کنار پرداختن به کاربردهای ای‌آی در مارکتینگ به این سوال پاسخ داده است. بر این اساس هوش مصنوعی می‌تواند برخی را بیکار کرده و از طرفی برخی دیگر فعالان بازاریابی محتوایی را ارتقا دهد و موقعیتی بهتر برای آنها دست و پا کند.

برای خرید کتاب با تخفیف اینجا کلیک کنید

در واقع می‌توان گفت هوش مصنوعی به کمک افراد خلاق و ایده‌پرداز در حوزه بازاریابی محتوایی آمده تا نبوغ و کارایی آنها را بیش از پیش شکوفا کند. در مقابل افرادی که ماشdن‌وار در این حوزه فعالیت می‌کنند باید بدانند که هوش مصنوعی دیر یا زود جای آنها را خواهد گرفت.

اطلاعات کتاب هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی و شیوه خرید

اولین مزیت کتاب هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی کوتاه و کارآمد بودن است. این کتاب در 56 صفحه تدوین شده و در آن نکاتی کاربردی برای استفاده مفید از هوش مصنوعی در خلق و بازاریابی محتوا ارائه شده است. از مهم‌ترین فصل‌های کتاب می‌توان به ابزارهای مفید هوش مصنوعی، هوش مصنوعی در اینفلوئنسرمارکتینگ و هوش مصنوعی در ایمیل مارگتینگ اشاره کرد. به‌علاوه آمارهای ارائه شده در آن می‌تواند راهگشای مهمی برای فعالان حوزه بازاریابی محتوایی باشد.

راز آسمان پایتخت

کتاب هوش مصنوعی

انتشارات تاچارا «کتاب هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی؛ راهکارهای استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا» نوشته‌ محسن عقبایی و مجید امانی را منتشر کرد.

کتاب هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی 59 هزار تومان قیمت دارد و برای خرید آن می‌توانید به اینستاگرام و تلگرام تاچارا مراجعه کنید و یا با شماره 09219563711 اکنون تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : انتشارات تاچارا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز