افزایش وام‌های USDT در سکوت خبری+قیمت روز تتر

قیمت روز تتر-کاماپرس

ناشر استیبل کوین محبوب، تتر، علی‌رغم وعده‌های خود مبنی بر توقف ارائه وام‌های تضمین شده و کاهش آن‌ها تا میزان صفر، در سکوت خبری شروع به وام دادن به مشتریان خود کرده است.

به گزارش کاماپرس، با اعلام خبرهای افزایش وام‌های تضمین شده شرکت تتر در سال 2023 نگرانی‌هایی در میان سرمایه‌گذاران ایجاد شده است. بنا بر اعلام شرکت تتر، این افزایش، به‌علت اعطای وام کوتاه مدت به برخی از شرکای قدیمی تتر بوده و این وام‌ها تا سال 2024 به صفر خواهد رسید. با این حال قیمت روز تتر همواره ثابت بوده و توسط یکی از ارزهای فیات جهانی، یعنی دلار پشتیبانی می‌شود. کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت روز تتر و نگرانی‌های ناشی از افزایش وام‌‌دهی‌های اخیر می‌پردازد.

ماجرای افزایش وام‌های USDT چیست؟

افزایش وام‌های تضمین شده(Secured Loans) تتر تنها یک سال پس از تعهد شرکت ناشر این ارز دیجیتال برای کاهش این وام‌ها تا میزان صفر در سال 2023 صورت گرفته است. مطابق با آخرین گزارش مالی سه ماهه تتر، میزان وام‌دهی این شرکت 5.5 میلیارد است. این میزان در مقایسه با رقم 5.35 میلیارد دلاری سه ماهه قبل افزایش داشته است.

بنا بر اعلام یکی از سخنگویان شرکت تتر به وال استریت ژورنال، این افزایش به علت درخواست چند وام کوتاه مدت از سوی مشتریان دیرینه و قدیمی این شرکت صورت گرفته و تتر قصد دارد تا سال 2024 این وام‌ها را به صفر برساند.

افزایش وام‌های تتر نگران کننده خواهد بود؟

وام‌های تضمین شده تتر به معنای صدور استیبل کوین(USDT) در برابر وثیقه است که غالبا شامل سایر ارزهای دیجیتال بوده و در بازار ارزهای دیجیتال به‌عنوان یک بانک مرکزی برای افزایش عرضه پول عمل می‌کند. تتر هدف از شروع مجدد وام‌دهی را پشتیبانی نقدینگی از مشتریان و جلوگیری از مواجه شدن آنها با کمبود نقدینگی یا فروش دارایی‌ها با نرخ‌های نامطلوب اعلام کرده است.

راز آسمان پایتخت

این نگرانی‌ها در حالی صورت می‌گیرد که ارزش بازاری تتر در حدود 83 میلیارد دلار بوده و بنا بر پاسخ شرکت تتر به وال استریت ژورنال، در حال حاضر تتر دارای 3.3 میلیارد دلار سرمایه مازاد و در مسیر کسب سود سالانه 4 میلیارد دلاری است. ضمن این‌که تتر رسما متعهد به حذف این وام‌ها تا سال 2024 شده است.

قیمت روز تتر-کاماپرس

قیمت روز تتر چند است؟

ارز دیجیتال تتر با نماد اختصاری USDT نخستین بار با هدف حفظ دارایی افراد و پایداری در برابر نوسانات بازار ارزهای دیجیتال متولد شد. این ارز به سرعت به یکی از استیبل‌کوین‌های محبوب بازار تبدیل شد و در حال حاضر سومین ارز برتر بازار از نظر ارزش بازاری است.

در حال حاضر قیمت روز تتر با احتساب نرخ دلار در ایران، در حدود 49 هزار تومان بوده و بیش‌ترین حجم مبادلات روزانه را به خود اختصاص داده است.

خرید و فروش تتر با اکس نوین

شرکت سهامی خاص داد و ستد فناوران پارس با نام تجاری اکس نوین، دارای دو پلتفرم تمام اتوماتیک برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال بوده و خدمات ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. این مجموعه دارای تیمی متشکل از 30 پرسنل پشتیبانی و همچنین نیروهای مجرب در حوزه توسعه فنی و زیرساختی وبسایت و اپلیکیشن است.

با انتخاب اکس نوین می‌توانید از خدمات ویژه پشتیبانی و احراز هویت 24 ساعته، خرید و فروش سریع و آسان در اپلیکیشن، پشتیبانی بیش از 1500 ارز دیجیتال، امنیت بالا، قیمت مناسب و کارمزد منصفانه بهره‌مند شوید. ضمن این‌که امکان خرید و فروش تتر در این مجموعه بر روی 5 شبکه اصلی فراهم شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اکس نوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز