افزایش قیمت طلا اتفاقات عجیبی را در بازار رقم زد

لست سکند

قیمت طلا 18 عیار، با توقف قیمت دلار در کانال 25 هزار تومانی و رشد قیمت اونس این فلز گرانبها در سطح جهان، یک میلیون و 87 هزار و 600 تومان شد. این عیار طلا نسبت به دیروز 0/87 درصد رشد قیمتی داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ حوزه طلا و ارز اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت طلا متاثر از بازار رو به  رشد دلار اتفاق افتاده  است، طوری که تقاضا برای آن هم بیشتر شده است. افزایش قیمت در بازار سکه هم مشهود بوده و اندازه حباب سکه به طور عجیبی رشد کرده است. به گفته محمد کشتی آرای، نائب رئیس اتحادیه طلا، به دلیل افزایش قیمت طلا و سکه، هیجانات در بازار زیاد شده و همین موضوع تقاضا را در این بازارها بالا برده است. سکه امامی امروز 160 هزار تومان نسبت به روز گذشته افزایش نرخ داشته و به 11 میلیون و 105 هزار تومان رسید.نیم سکه و ربع سکه هم از این افزایش قیمت بی‌نصیب نبودند.

اخبار و گزارش های مهم امروز را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

باب شدن اجاره سرویس طلا !

در این آشفته بازار قیمت طلا و نوسانات عجیب و غریب، کار از قسطی شدن خرید طلا گذشته و به تازگی برخی از طلا فروشان خدمات جدیدی غیر از فروش طلا ارائه می‌دهند و آن، اجاره سرویس طلا به تازه عروس و دامادهاست! گفته‌ها حاکی از آن است که معمولا اجاره سرویس طلا به صورت توافقی بین طلا فروشان و متقاضیان انجام می‌شود. برخی فروشندگان برای این کار پولی نمی‌گیرند. اما در این بین افرادی هستند که وجه نقدی دریافت می‌کنند. برای این کار اجاره کنندگان باید ضامن یا معرف آشنا و معتبری را به طلا فروشی‌ها معرفی کنند.

گویا برای اجاره یک شبه سرویس طلا، بسته به قیمت آن به صاحبش سفته می‌دهند. ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، وقوع این اتفاق را تایید کرده و به این نکته اشاره داشته که این مدل داد و ستد طلا هنوز در بازار طلای تهران جا نیفتاده است!

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “افزایش قیمت طلا اتفاقات عجیبی را در بازار رقم زد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز