افراد مشهوری که برای همیشه ناپدید شدند

تورهای مسافرتی لحظه آخر

دنیای پر رمز و راز زندگی سلبریتی‌ها همواره عموم را مجذوب خود کرده است. برخی از این ستارگان در اوج شهرت در گمنامی فرو رفته و تعجب طرفداران و رسانه‌ها را برانگیخته‌اند. فرضیه‌های زیادی در این بازه وجود دارد که اغلب موجی از توطئه و دسیسه را برمی انگیزد. کاماپرس در این مطلب به معرفی پنج مورد از افراد مشهوری که مدت‌هاست ناپدید شده‌اند می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

آنتوان دو سنت اگزوپری

نویسنده محبوب اثر کلاسیک «شازده کوچولو» همچنین به‌عنوان یک خلبان در جنگ جهانی دوم به کشورش خدمت می‌کرد. این نویسنده فرانسوی در ۳۱ جولای ۱۹۴۴ به یک مأموریت شناسایی بر فراز دریای مدیترانه اعزام شد و دیگر هرگز دیده نشد. لاشه هواپیمای او در سال ۲۰۰۰ کشف شد اما هیچ اثری از جسد او وجود نداشت، بنابراین تئوری‌هایی وجود دارند که می‌گویند او هنوز زنده است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

فن بینگ بینگ

فن بینگ بینگ یکی از محبوب‌ترین و پردرآمدترین بازیگران چین به شمار می‌رفت که در سال ۲۰۱۸ به طور ناگهانی از انظار عمومی ناپدید شد. این غیبت ناگهانی نگرانی گسترده‌ای را در میان طرفداران او و رسانه‌ها ایجاد کرد. برخی این ناپدید شدن را به مسائل سیاسی و کمونیست‌ها مرتبط کردند اما در آخر مشخص شد این بازیگر به دلیل فرار مالیاتی تحت بازجویی بوده و به همین دلیل ترجیح داد در رسانه‌ها ظاهر نشود.

اسکات اسمیت

اسمیت نوازنده بیس گروه راک محبوب کانادایی Loverboy بود که در سال ۲۰۰۰ به همراه دوستانش به یک تفرجگاه ساحلی در کالیفرنیا سفر کرد. او آخرین بار در یک قایق تفریحی به مقصد مکزیک دیده شد اما گویا یک موج بزرگ او را در خود کشاند و تا سال‌ها تیم‌های جستجو نتوانستند بقایای او را پیدا کنند.

جیم سالیوان

این خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی دهه ۷۰ میلادی، در راه رفتن به یکی از اجراهایش در نیومکزیکو ناپدید شد. از آنجا که آلبوم جدید او درباره آدم فضایی‌ها بود برخی تئوری‌هایی درباره دزدیده شدن وی توسط بیگانگان مطرح کردند که توجه بسیاری از مردم را جلب کرد.

هارولد هولت

نخست وزیر استرالیا در دسامبر ۱۹۶۷ برای شنا به ایالت ویکتوریا سفر کرد اما هرگز به خانه بازنگشت. ناپدید شدن ناگهانی او گمانه‌زنی‌های عمومی را برانگیخت و حتی برخی احتمال دادند او ناپدید شدن خود را جعل کرده یا توسط قدرت‌های خارجی ربوده شده است. با همه این‌ها این پرونده یکی از معروف‌ترین معماهای حل نشده تاریخ سیاسی استرالیا به شمار می‌رود.

انتهای پیام

 

اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “افراد مشهوری که برای همیشه ناپدید شدند

  1. فرزانه محبی گفته:

    واقعا چه افرادی بودن که چنین شاهکارهایی رو پدید آوردن مثل آنتوان دوسنت که نوشتید

  2. ساناز امین گفته:

    اگزوپری اگه زنده باشه برگرده ببینه ایرانیا فقط دو سه صفحه کتابشو خوندن و انقدر پست و استوری میکنن برمیگرده میره خودشو گمو گور میکنه 🙂

    • آبی گفته:

      دعاهم نکنی اتفاقی برات نمی افته ویهو گم نمیشی اگه خوب خونده باشی تمامی افرادبالا تودنیا شناخته شده بودن اما توبجز خانواده ات کسی تورو دیده ومیشناسه فکر نکنم
      گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه…..
      نترس بادمجون بم بی آفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز