افت قیمت 40 میلیونی شاسی بلند ام وی ام S X33

خودرو-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

خودرو ام وی ام S X33 مدل 1401 در سه ماه اخیر 40 میلیون تومان ارزان شده و در آذر 1402 قیمت این خودرو 950 میلیون تومان است.

خودرو ام وی ام S X33 در سه ماه تابستان با افت شدید قیمتی مواجه بود و 210 میلیون تومان از ارزش آن کاسته شد. این خودرو که قیمت آن در تیرماه 1 میلیارد و 200 میلیون تومان بود در ماه مهر با قیمت 990 میلیون تومان معامله می‌شد.

مشخصات فنی خودرو ام وی ام S X33

این خودرو با گیربکس 5 دنده اتومات و پیشرانه 4 سیلندر، گشتاوری در حدود 180 نیوتون متر دارد و قدرت موتور آن 139 اسب بخار است. این محصول با سرعت حداکثر 170 کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کند و شاسی یکپارچه‌ای دارد. این خودرو قابلیت استفاده از دکمه‌های کنترلی بر روی فرمان را ارائه می‌دهد و مانیتور لمسی 8 اینچی دارد.

از نقاط قوت این محصول می‌توان به تغییر گیربکس آن از CVT به AT اشاره کرد. این خودرو که نسبت به مدل قدیمی‌تر آپشن‌های بروزتری را ارائه می‌دهد، از نظر ظاهری نیز تیپ اسپرت جذابی دارد و اکثر افراد را به خود جذب می‌کند.

خودرو-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

تفاوت ام وی ام X33 S و ام وی ام X33

شکل کابین ام وی ام X33 S نسبت به ام وی ام X33 طرح شیک‌تری دارد و دارای کلیدهای کنترلی مختلف است. محبوبیت طرح داخلی این ماشین و استفاده از شکل فرمان 3 پره و دورنگ باعث جذابیت بیشتر و حالت اسپرتی آن شده است. از نظر نمای خارجی نیز در مدل جدیدتر تغییرات زیادی وجود دارد و سقف آن به رنگ کاملا مشکی طراحی شده است. زیبایی ظاهر بیرونی با رینگ‌های 5 پره و شکل چراغ‌های خاص، باعث شده تا در مقایسه با مدل قدیمی‌تر مخاطبان بیشتری را به خود جذب کند.

میزان مصرف سوخت در مدل جدیدتر 6.9 لیتر در 100 کیلومتر بوده و نسبت به مدل قدیمی‌تر 1.6 لیتر کاهش داشته است.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز