افت شاخص کل بورس، ارزش سهام عدالت و دارا یکم کم شد

تور لحظه آخری-کاماپرس

شاخص کل بورس در معاملات امروز بازار سهام با افت 3 هزار و 799 واحدی در ارتفاع یک میلیون 303 هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش کاماپرس، بازار سهام امروز هم به رنگ سبز در نیامد تا شاخص کل بورس با ریزش همراه باشد. سه نماد فارس، فملی و تاپیکو نقش مهمی در ریزش شاخص بورس داشتند.

البته بر خلاف شاخص کل که روز منفی را پشت سر گذاشت، شاخص هم‌وزن سبزپوش شد و با رشد 276 واحدی، 442 هزار و 828 واحد را ثبت کرد. شاخص فرابورس هم 34 واحد بالا آمد و به 18 هزار و 81 واحد رسید. ارزش معاملات بورس امروز به حدود 3 هزار و 553 میلیارد تومان رسید و ارزش معاملات فرابورس بیش از 2 هزار و 544 میلیارد تومان بود.

ارزش سهام عدالت کم شد

ارزش سهام عدالت در پایان معاملات امروز بازار سهام، به ۸ میلیون و ۹۴۱ هزار و ۸۳۲ تومان رسید که نسبت به روز یکشنبه ۰.۱ درصد معادل ۱۱ هزار و ۳۲۳ تومان کاهش داشت. بر این اساس ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۹۹ تومان رسیده است.

راز آسمان پایتخت

ریزش ارزش دارایکم

در معاملات امروز قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۹۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۳۹۸ تومان رسید.قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۴ هزار و ۵۱۹ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۹۰۳ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش پیدا کند.

پالایشی یکم سبز شد

صندوق پالایشی یکم سومین روز معاملاتی خود در سال را مثبت و به رنگ سبز به پایان رساند و با ۰.۱۶ درصد افزایش قیمت نسبت به روز معاملاتی گذشته به قیمت پایانی ۸۱۵۷۰ ریال رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز