اعلام نتایج طرح نهضت ملی مسکن در دی ماه

لست سکند

به گفته محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، نتیجه ثبت نام متقاضیان نهضت ملی مسکن پس از پالایش در دی ماه اعلام می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار مسکن، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایرنا، تا کنون بیش از یک میلیون و 900 هزار خانوار در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که بنا بر اعلام محمود محمودزاده اسامی متقاضیان واجد شرایط به احتمال زیاد تا دی ماه اعلام خواهد شد.

معاون وزیر راه وشهرسازی، در رابطه با تحویل این واحدها نیز گفت: اگر منابع ساخت واحدهای نهضت ملی، یعنی تسهیلات بانکی و آورده متقاضیان سر وقت پرداخت شود، متقاضیان واحدهای خود را در مدت کوتاه‌تری تحویل می‌گیرند.

البته گفتنی است موعد پیش‌بینی شده توسط وزارت راه و شهرسازی حداقل یک سال و نیم تا دو سال دیگر است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

بر اساس گزارش‌های موجود، تا پایان آبان سال جاری، ساخت نزدیک به 165 هزار واحد نهضت ملی آغاز شده و اکنون نیز 207 هزار واحد آماده عملیات اجرایی هستند. ضمنا در مجموع 750 هزار واحد مسکونی در مراحل مختلف ساخت قرار دارند.

تسهیلات مرتبط با ساخت مسکن خود مالکی در تهران تا 450 میلیون تومان و در روستاها 250 میلیون تومان است. همچنین کارمزد سهیلات مربوط به ساخت مسکن در واحدهای روستایی و شهری کوچک 5 درصد در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است ثبت نام در طرح اجرای قانون جهش تولید مسکن که از 28 مهرماه آغاز شده، تا پایان آذر ماه در 31 استان و با مراجعه به نشانی saman.mrud.ir امکان پذیر است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز