اعلام محدودیت سوخت گیری با کارت سوخت/ بنزین گران می شود؟

لست سکند

طبق گفته های رئیس صنف جایگاه داران، حداکثر میزان سوخت‌گیری با کارت جایگاه‌ها در روز 8 هزار لیتر است. به لحاظ تعداد سوخت گیری محدودیتی در این زمینه اعمال نشده اما سقف حجمی برای آن تعیین شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس از فروردین ماه سال جاری کارت‌های سوخت آزاد جایگاه‌ها جمع‌آوری شد و فقط تعداد محدودی کارت در جایگاه‌های پمپ بنزین باقی ماند. رضا نواز اعلام کرده است که با جمع‌آوری کارت سوخت جایگاه‌ها میزان استفاده از کارت سوخت شخصی برای سوخت‌گیری آزاد افزایش بسیار زیادی داشته است. میزان استفاده از کارت شخصی نسبت به پیش از فروردین 1402 چهار برابر شده است.

بیشتر بخوانید:

نواز اضافه کرد که پیش‌بینی می‌شود میزان استفاده از کارت سوخت شخصی در آینده هم افزایش پیدا کند. بر اساس گفته‌های نواز جایگاه‌های پرتردد به ازای هر سکو دو کارت سوخت و سایر جایگاه‌ها به ازای هر سکو یک کارت سوخت دارند. الگوی به کار گرفته شده برای استان‌های مرزی متفاوت است.

راز آسمان پایتخت

طبق گزارش تسنیم به گفته نواز تمامی جایگاه‌ها دارای کارت سوخت هستند، اما ممکن است آن را در اختیار مردم قرار ندهند. به خصوص ممکن است سقف حجمی 8 هزار لیتر کارت پایان یافته باشد و امکان سوخت‌گیری با آن وجود نداشته باشد. او همچنین اضافه کرد که ممکن است برخی جایگاه‌داران در زمان شلوغی و ایجاد صف طولانی اعلام کنند که کارت سوخت ندارند تا مردم از کارت خود استفاده کنند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز