اظهار نظر عجیب مورینیو درباره سردار آزمون

ژوزه مورینیو، سرمربی تیم آاس رم ایتالیا، در مصاحبه پس از دیدار با اودینزه گفت: من سردار آزمون را دوست دارم؛ اما چیزی در توانمندی‌های دفاعی کم دارد تا تبدیل به یک بازیکن مورینیویی شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس دو شب گذشته دو تیم آاس رم و اودینزه در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان مورینیو با گل دقیقه 20 مانچینی پیش افتاند؛ اما اودینزه در دقیقه 57 گل تساوی را به ثمر رساند.

در این بازی سردار آزمون از دقیقه 63 وارد بازی شد و روی گل دوم تیمش که در دقیقه‌ی 81 توسط دیبالا به ثمر رسید؛ تأثیر مستقیم گذاشت. در نهایت الشعراوی دقیقه 90 گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا بازی با نتشجه سه بر یک به نفع یاران آزمون به پایان برسد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

در کنفرانس انتهای بازی خبرنگاران از مورینیو در خصوص بازی گرفتن هم‌زمان از دیبالا، سردار آزمون و لوکاکو سوال پرسیدند. آقای خاص در این خصوص گفت: با حضور همزمان آزمون و پائولو دیبالا در زمین، تیم کمی نامتعادل است. آزمون بازیکنی است که او را دوست دارم، اما در توانمندی دفاعی چیزی کم دارد تا تبدیل به یک بازیکن مورینیویی شود. دیبالا نیز در امور دفاعی نامنظم است و به همین دلیل یک نفر از آنها باید در زمین باشد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز