اطلس سایپا یک خودروی بالای 200 میلیونی است؟

شرکت خودروسازی سایپا به زودی از خودرو جدید خود به نام اطلس رونمایی می کند.

به گزارش کاماپرس، شرکت خودرو سازی سایپا ساخت یک خودروی جدید را در برنامه کاری خود قرار داده است. حالا خودرو اطلس بعد از خودرو شاهین جدیدترین محصول این شرکت خودروسازی است. براساس اعلام سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تولید نمونه نهایی اطلس که در کلاس B سدان کوچک طراحی شده به پایان رسیده و این خودرو با ظاهری مدرن و تکنولوژی‌های ‌روز به زودی رونمایی می شود.

البته مدیر عامل سایپا درباره زمان تولید و قیمت این خودرو جدید هیچ صحبتی نکرده است، به همین دلیل بعضی از فعالان و کارشناسان بازار خودرو معتقدند این خودرو جدید هم مثل شاهین یکی از خودروهای بالای ۲۰۰ میلیون سایپاست.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

اما این خودرو در حالی قرار است تولید شود که هنوز حاشیه های پیرامون جدیدترین خودرو این شرکت خودرو سازی ادامه دارد. همین چندی پیش حواله داران خودرو شاهین به موتوری که در این خودرو استفاده شده اعتراض کردند. قرار بود از موتور برلیانس برای این خودرو هم استفاده شود، اما خودروهای جدید موتور پراید و تیبا دارند.

راز آسمان پایتخت

البته این تنها حاشیه خودرو شاهین نبود. حواله‌داران به قیمت نهایی این خودرو هم اعتراض داشتند. قرار بود قیمت شاهین برای ثبت‌نام‌کنندگان ۱۶۰ میلیون تومان تمام شود، اما سرانجام و بعد از چند ماه مسئولان سایپا قیمت نهایی این خودرو را ۲۶۷ میلیون تومان اعلام کردند. قیمتی که از طرف سایپایی ها علی الحساب عنوان شده بود. اما حواله داران این موضوع را قبول نداشتند.

آنها در جواب معترضین اعلام کردند،گروه خودروسازی سایپا از ابتدای ثبت‌نام خودرو شاهین نیز در بخشنامه رسمی فروش به دلیل عدم تعیین قیمت نهایی از سوی مراجع ذی ربط، مبلغی را به‌ عنوان علی‌الحساب اعلام کرده که لزوما این مبلغ ۵۰ درصد قیمت نهایی خودرو نبوده و همانطور که بارها اعلام شده، گروه سایپا تعیین کننده قیمت هیچ یک از محصولات خود نیست.

با این اوصاف و با اینکه حواشی خودرو شاهین همچنان ادامه دارد، حالا شنیده می شود خودرو جدید سایپا به نام اطلس به زودی رونمایی می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز