اسرار پشت پرده هواپیمای رئیس جمهور آمریکا (ویدیو)

هواپیمای رئیس جمهور آمریکا که نام ایرفورس وان روی آن گذاشته شده است همیشه حرف و حدیث های زیادی داشته و برخی افراد قابلیت های غیرعادی برای آن متصور هستند ولی در واقع، این هواپیما نیز یک هواپیمای معمولی است که رئیس جمهور آمریکا را جا به جا می کند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شما را بیشتر با ایرفورس وان آشنا می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هواپیماهای رئیس جمهور آمریکا در واقع دو هواپیمای نظامی هستند که تحت عنوان ایرفورس وان (Air Force One) شناخته می شوند. این هواپیماها از سال 1990 وارد خدمت شده اند و یکی از آن ها همیشه آماده پرواز است. این هواپیماها از نوع بوئینگ 747-200 هستند و از چهار موتور بهره می برند.

بنا به گفته سایت رسمی کاخ سفید، ایرفورس وان دارای یک مرکز فرماندهی است و سیستم های الکترونیکی آن تقویت شده اند تا در برابر پالس های الکترومغناطیسی آسیب پذیر نباشند. نام ایرفورس وان نیز در سال 1953 ابداع شد تا در ارتباطات رادیویی مشخص شود کدام هواپیما حامل رئیس جمهور است و از آن زمان تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است.

یک هواپیمای دیگر با نام ایرفورس تو (Air Force Two) نیز وجود دارد که برای جا به جایی معاون رئیس جمهور در نظر گرفته شده است. این هواپیما نظامی از نوع C-32A است و شباهت زیادی به بوئینگ 757 دارد.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز