استقرار تندیس ابوعلی سینا در نمایشگاه اکسپوی دبی

لست سکند

بنابر اعلام معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان، تندیس ابوعلی سینا در پاویون گردشگری ایران در اکسپوی دبی مستقر خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از تسنیم، معاونت گردشگری همدان قصد دارد در اکسپوی دبی روی شخصیت ابن سینا به عنوان یک شخصیت جهانی و بین المللی کار کند و درواقع، آن را به عنوان یک برند معرفی کند. خاکسار بیان داشت: «همه کشورها می‌توانند ظرفیت‌های گردشگری خودشان را معرفی کنند و با توجه به رکود دو ساله‌ای که در این زمینه بوده امکان بازیابی فرصت‌های از دست رفته در این نمایشگاه وجود دارد.»

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم نمایشگاه اکسپو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

وی در ادامه با اعتقاد به اینکه معرفی ابوعلی سینا به عنوان یک چهره بین المللی، مهم‌ترین اقدام همدان در اکسپو است، افزود: «علاوه بر استقرار تندیس ابوعلی سینا درغرفه ایران، برنامه‌هایی هم به صورت مجازی برای تمرکز بر این نخبه علمی داریم.»

راز آسمان پایتخت

همدان؛ مقصد گردشگری کودکان

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در اواخر آبان یا اوایل آذرماه استان همدان در اکسپو حضور می‌یابد و بنابر اظهارات معاونت گردشگری این استان، قرار است به عنوان «مقصد گردشگری کودک و خانواده» معرفی شود. از آنجا که پنجم دی ماه «روز جهانی کودک» نام گرفته است، از این فرصت حتما استفاده خواهد شد.

علی خاکسار توضیح داد: «ما در استان در تلاشیم که کاری در سطح بین‌المللی انجام بدهیم. در این رابطه فراخوانی اعلام کرده و جلساتی در استانداری و نهادهای مرتبط با گردشگری داشته‌ایم. قرار شد با شکل و شمایلی عالی در این نمایشگاه شرکت کنیم. چون در پاویون گردشگری ایران در اکسپوی 2020 دبی ، بسترهای خیلی متنوعی برای تبلیغات وجود دارد و ما از طریق مجازی و ویدئویی می‌توانیم تبلیغات مورد نظر خودمان را انجام دهیم.»

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان با یادآوری این نکته که بیش از 190 کشور دنیا در اکسپو دبی دوره حضور دارند تاکید کرد: «امسال بستر تصویری و مجازی خیلی به کمک اکسپو دبی آمده است و کشورها بهتر می توانند خودشان را معرفی کنند.»

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز