از محمدرضا گلزار تا هدیه تهرانی ؛ به چه ورزشی علاقه دارند؟

از محمدرضا گلزار تا هدیه تهرانی ؛ به چه ورزشی علاقه دارند؟-کاماپرس

چند ماه قبل بود که خبر پست گرفتن محمدرضا گلزار در فدراسیون تنیس منتشر شد و سروصدا به پا کرد. این بازیگر که بیش از هنرش در حوزه بازیگری به خاطر جذابیت‌های ظاهری‌ مورد توجه قرار گرفته و خبرساز می‌شود، طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون تنیس به عنوان عضو هیات‌ رئیسه انجمن پدل منصوب شد که طبیعتا انتقاداتی را به همراه داشت.

به گزارش کاماپرس، گویا فلسفه انتخاب گلزار علاقه‌مندی او به پدل بود که معمولا اخباری از بازی کردن این هنرپیشه به همراه دوستانش در اوقات فراغتشان منتشر می‌شود.

حالا اما فدراسیون تنیس با خبر مشابه دیگری بر سر زبان‌ها افتاده است. رسانه‌ها در این مورد نوشتند که این فدراسیون میلاد کی‌مرام، بازیگر سینما را به عنوان مشاور فدراسیون و عضو کمیته تنیس ساحلی انتخاب کرده است. برای بسیاری از شنوندگان این خبر، چرایی انتخاب کی‌مرام روشن نیست، اما شاید کی‌مرام هم علاقه دارد در زمان‌های بیکاری تنیس ساحلی بازی کند!

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به نقل از دنیای اقتصاد، به‌طور کلی در طول سالیان اخیر احکام زیادی از سوی فدراسیون‌های ورزشی برای ستارگان سینما صادر شده که به نظر می‌رسد انگیزه اصلی بسیاری از آن‌ها جلب‌توجه بوده است. به عنوان نمونه می‌توان به پست گرفتن هدیه تهرانی در فدراسیون ووشو یا عضویت داریوش ارجمند در فدراسیون زورخانه‌ای اشاره کرد. حالا این سوال مطرح می‌شود که کدام‌یک از آنها کار مفید و طولانی‌مدت برای این رشته‌های ورزشی انجام دادند؟

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز