ارسال سریع کالا به سراسر ایران

خدمات ارسال بسته پستی با استقبال گسترده از خریدهای اینترنتی و آنلاین، به‌شدت گسترش پیدا کرده است. از این رو بسیاری از کسب و کارهای آنلاین برای ارسال کالاها و مرسولات پستی خود به‌دنبال روش‌های سریع‌تر و با قیمت مناسب هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خدمات کسب و کار اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارسال کالا از یک نقطه به نقطه دیگر در کوتاه‌ترین زمان و با قیمت ارزان، یکی از دغدغه‌های مهم بسیاری از افراد و به‌ویژه صاحبان مشاغل اینترنتی است. در حال حاضر شرکت‌های بسیاری به‌عنوان پست بار ، خدمات ارسال سریع و ارزان کالا را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. پستکس یکی از شرکت‌های معتبری است که خدمات پست بار را با مزایای ویژه‌ای برای کاربران فراهم کرده است. کاماپرس در ادامه به معرفی خدمات پست بار و مزیت‌های آن می‌پردازد.

چرا استفاده از پست بار؟

خدمات پست بار در ارسال کالا به‌معنای جمع‌آوری تمام سفارشات مشتریان توسط نمایندگان پستکس و استفاده از تمام ظرفیت‌های حمل و نقل از جمله زمینی، ریلی، هوایی و دریایی برای ارسال کالا به مقصد و ارائه بهتر خدمات در این زمینه است. استفاده از خدمات پست بار از مزیت‌های گوناگونی برخوردار است که در ادامه بررس شده است؛

آریاک سفر

با پست بار کالای خود را سریع ارسال کنید

احتمالا برای شما هم پیش آمده که قصد داشتید کالایی را از نقطه‌ای به نقطه دیگری از کشور ارسال کنید، اما فرصت کافی برای این کار نداشتید. مهم‌ترین مزیت ارسال کالا با پست بار ، ارسال آسان کالا به تمام نقاط کشور، از شرقی‌ترین استان به غربی‌ترین استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

با پست بار در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید

شرکت‌های خدماتی و فعال در حوزه ارسال کالا معمولا مطابق با تعرفه مشخصی فعالیت می‌کنند. از این رو استفاده از خدمات پست بار این شرکت‌ها برای ارسال کالا معمولا با هزینه بسیار کمتری نسبت به ارسال کالا توسط خودتان، تمام می‌شود.

با پست بار از سلامت کالای خود مطمئن باشید

شرکت‌های پستی در ارائه خدمات پست بار معمولا هر کالا را متناسب با نوع و ابعاد آن کالا، شکستنی بودن یا مواردی مانند آن به شکل مناسب و حرفه‌ای بسته‌بندی می‌کنند. از این رو ارسال کالا به‌وسیله پست بار یک روش مطمئن برای تضمین سلامت محصول در هنگام رسیدن به مقصد است. این شرکت‌ها معمولا خدمات ویژه‌ای را همچون بیمه‌نامه در راستای تضمین سلامت محصول ارائه می‌کنند.

ارسال کالا در هر ابعاد و اندازه با پست بار

از دیگر مزیت‌های پست بار ، قابلیت ارسال کالا با هر ابعاد و در هر تعداد به سراسر کشور است. این شرکت‌ها تمام مرسولات موردنظر شما را با توجه به هر ابعاد و اندازه‌ای به شکل صحیح و براساس استاندارهای مشخصی بسته‌بندی کرده و ارسال می‌کنند.

ارسال کالا به سراسر کشور

از خدمات مهم پست بار ، قابلیت ارسال کالا به تمام نقاط کشور، از شرقی‌ترین نقطه به غربی‌ترین نقطه آن است. کارشناسان ابتدا میزان مسافت ارسال کالا را براساس فاصله بین دو نقطه مبدا و مقصد محاسبه کرده و مدت زمان ارسال کالا را اعلام خواهند کرد.

ارسال کالا در سه گام با پست بار پستکس

پستکس خدمات متنوع پستی متعددی را در راستای  تسهیل ارسال کالا برای مشتریان خود در نظر گرفته است. خدمات پست بار پستکس شامل جمع‌آوری مرسولات مشتریان از هر نقطه کشور و ارسال آن‌ها به سراسر کشور با تمام امکانات زمینی، دریایی و هوایی است.

برای استفاده از خدمات پست بار پستکس ، تنها کافی است در هر نقطه که هستید، خانه یا محل کار، به‌صورت آنلاین به وبسایت پستکس مراجعه کرده و سفارش خود را به یکی از دو شیوه سفارش با پرداخت آنلاین یا سفارش با پرداخت توسط گیرنده ثبت کنید.

پستکس

پستکس به‌عنوان اولین هاب سنتی در ایران، به ارائه انواع خدمات پستی اینترنتی و به‌شکل درب تا درب می‌پردازد. این مجموعه قابلیت مقایسه کیفیت و قیمت سرویس‌های پستی موجود در ایران از جمله پست، چاپار، تیپاکس و غیره و انتخاب بهترین سرویس برای ارسال کالا را برای کاربران خود فراهم کرده است. از خدمات ویژه پستکس علاوه بر پست بار ، می‌توان به سابکس ، پست سرد ، شاپکس ، پستکس یار ، شیپیتو پلاس ، امنیتو و کادوکس اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : پستکس
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز