ارزش بیت کوین از دست خواهد رفت؟

قیمت بیت کوین در بازار جهانی در چند روز اخیر نوسانات متعددی را تجربه کرده و همچنان در مرز 50 هزار دلار قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین امروز در بازاز با افزایش 0.74 درصدی، یعنی نزدیک به 361 دلار نسبت به دیروز، با ارزش 49 هزار و 174 دلار معامله می‌شود. ضمنا قیمت دیگر رمز ارز محبوب، یعنی اتریوم نیز نسبت به روزهای گذشته با رشد 0.82 درصدی به 4 هزار و 45 دلار رسیده است.

 

راز آسمان پایتخت

گفتنی است، بسیاری از کارشناسان همچنان انتظار دارند که قیمت بیت کوین در سال آینده از 100 هزار دلار هم فراتر رود. با این وجود و علی‌رغم رکورد جدید، بیت کوین هنوز یک سرمایه گذاری بسیار پرنوسان و ریسکی است. به طوری که کریپتو پس از رکورد بالای خود در اواسط ماه آوریل به طور ناگهانی بیش از نیمی از ارزش خود را از دست داد و تا اواسط جولای به حدود 30 هزار دلار سقوط کرد!

بیشتر بخوانید:

کارشناسان معتقدند سرمایه گذاران بازار بیت کوین و رمزارزها باید به این نوسانات توجه بیشتری داشته باشند چراکه احتمالا رمزارزها در آینده نوسانات بیشتری را هم تجربه خواهند کرد. تغییر ارزش بیت کوین به فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد و به همان اندازه که ارزش آن صعود می‌کند، احتمال سقوط نیز دارد. سرمایه گذاران در این امر باید در درازمدت به این موضوع توجه کنند و با بررسی و تحلیل‌های تکنیکال اقدام به سرمایه‌گذاری کنند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ارزش بیت کوین از دست خواهد رفت؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز