ارزان ترین گوشی های پرفروش شیائومی در بازار چند؟

لست سکند

یکی از ارزان ترین گوشی های پرفروش شیائومی مدل Redmi9 است که با قیمت ۴ میلیون و ۹۷۵ هزار تومان در بازار موبایل فروخته می شود.

به گزارش کاماپرس، شیائومی حالا با گوشی های متنوع و با کیفیتی که روانه بازار کرده است، بعد از سامسونگ پرفروش ترین برند است. گوشی های با کیفیت متوسط و قیمت مناسب و گوشی هایی با کیفیت و تجهیزات عالی و البته قیمت بالا.

شیائومی هم مثل سامسونگ برای هر سلیقه و بودجه ای گوشی مناسبی ارائه کرده است به همین دلیل در یکی دو سال گذشته طرفداران زیادی پیدا کرده است. با اینکه قیمت گوشی های شیاسومی خیلی هم ارزان نیست، اما هنوز هم می توان بین پرفروش ترین گوشی ها ارزان ترین آنها را انتخاب کرد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

ارزان ترین گوشی های شیائومی

راز آسمان پایتخت

ارزان ترین گوشی پرفروش شیائومی مدل Redmi9 است که با قیمت۴ میلیون و ۹۷۵ هزار تومان در بازار موبایل به فروش می رسد. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9 M2004J19G با دو سیم‌ کارت و ظرفیت 64 گیگابایت با قیمت ۵ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان فروخته می شود.

قیمت گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9 M2003J15SS هم با دو سیم‌ کارت و ظرفیت 128 گیگابایت حدود ۶ میلیون و ۴۲۹هزار تومان است. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9S M2003J6A1G با دو سیم‌ کارت و ظرفیت 64 گیگابایت حدود ۶ میلیون و ۵۳۹ هزار تومان قیمت دارد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 Pro m1906g7G با دوسیم کارت و ظرفیت ۶۴ گیگا بایت با قیمت ۶ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان فروخته می شود.
قیمت گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9S M2003J6A1G با دو سیم‌ کارت و ظرفیت 128گیگابایت هم حدود ۷ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 Pro m1906g7G با دو سیم‌ کارت و ظرفیت 128 گیگابایت با قیمت ۸ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان در بازار موبایل به فروش می رسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : شیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز