ارزان ترین گوشی های نوکیا ؛ از 1.5 میلیون به بالا

این روزها دیگر نوکیا، بازار موبایل را پادشاهی نمی‌کند. حداقل در ایران، سامسونگ و شیائومی جای نوکیاهای کوچک و کاربردی را گرفته‌ و به پرفروش ترین گوشی ها تبدیل شده‌اند. اما هنوز هم می‌توان ارزان ترین گوشی های نوکیا را با قیمت کمتر اما کیفیتی قابل قبول خریداری کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزان ترین گوشی های نوکیا در رنج قیمت 400 هزار تومان هستند. این گوشی‌ها مانند نوکیا 105، همان گوشی های دکمه‌ای قدیمی‌اند که کار بیشتر مردم را به عنوان گوشی دوم راه می‌اندازند.

اما نوکیا گوشی‌های مدرن‌تری هم با قیمت بالای 1.5 میلیون تومان دارد؛

آریاک سفر

اخبار مرتبط را دنبال کنید: 

گوشی‌های نوکیا، زیر دو میلیون تومان

گوشی موبایل نوکیا مدل C1 TA-1165 دوسیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت، یک میلیون و 499 هزار تومان قیمت دارد. شرکت نوکیا برای این نمایشگر LCD، پنل IPS را در نظر گرفته، دوربین پنج مگاپیکسلی c1 هم، نسبت به قیمت آن، رضایت‌بخش است.

گوشی موبایل نوکیا مدل C2 TA-1204 DS دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت، دیگر گوشی ارزان‌قیمت نوکیا با قیمت زیر دو میلیون تومان به شمار می‌رود. این گوشی یک ملیون و 800 هزار تومان است. نوکیا در این محصول خود از یک دوربین 5 مگاپیکسلی استفاده کرده است. قابلیت اتصال به شبکه­‌ فورجی و نسخه­‌ 9 اندروید و البته باتری 2800 میلی آمپرساعتی از ویژگی‌هایی هستند که این نوکیا را به یک گوشی اقتصادی تبدیل کرده‌اند.

گوشی‌های دو میلیون تومانی نوکیا

گوشی موبایل نوکیا مدل C3 TA-1292DS دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت و رم 2 گیگابایت دو میلیون و 50 هزار تومان قیمت دارد که نسبت به دو سری قبلی، باتری قوی‌تری دارد اما در زمینه دوربین تفاوت خاصی نکرده است.

در این میان گوشی موبایل نوکیا مدل C20 TA-1352 هم با قیمت دو میلیون و 348 هزارتومان از گوشی‌های هوشمند و پرفروش نوکیا است.

مرتبط با : نوکیا
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز