ارزان ترین گوشی های سامسونگ

پیش از اینکه سامسونگ دست به تولید تلفن‌های هوشمند و ارزان ترین گوشی های سامسونگ بزند، یک شرکت خوشه‌ای صنعتی بود که در زمینه‌های مختلفی همچون ساخت کشتی‌های محموله، تانک‌ها، تلویزیون و ماشین شستشو فعالیت می‌کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، زمانی که در سال 1988 سامسونگ اولین گوشی موبایلش را روانه بازار کرد، هرگز کسی تصور نمی‌کرد که امروزه به یکی از بزرگترین کمپانی‌های عرضه موبایل تبدیل شود.

امروزه، سامسونگ یک شرکت پیشرو در زمینه طراحی تلفن‌های هوشمند است که محصولات مختلفی از رده بالاهای گران و بهترین مدل گوشی تا میان‌رده‌های ارزان قیمت تولید می‌کند. در حال حاضر، ارزان ترین گوشی های سامسونگ از بهترین گزینه‌های بازار گوشی های ارزان قیمت محسوب می‌شوند.

دقیقا همین موضوع هم به محبوبیت این کمپانی افزوده است؛ چرا که بسیاری از مردم در کنار گوشی های پرچمدار به گوشی های ارزان اما باکیفیت برای انجام کارهای روزمره‌شان نیازمند هستند. سامسونگ این نیاز را به خوبی پاسخ گفته است و گوشی‌هایی با قیمت کمتر از ۴ میلیون تومان تولید می‌کند. اما حتی ارزان ترین گوشی های سامسونگ هم، نیاز به محافظت دارد.

آریاک سفر

عموم مردم، در زمان خرید موبایل به این فکر نمی‌کنند که این تلفن همراه ممکن است روزی ضربه بخورد، داخل آب بیفتد یا هر اتفاق دیگری که به خرابی آن منجر شود. بنابراین نسبت به خرید لوازم جانبی موبایل بی‌تفاوت هستند، یا اکسسوری موبایل را صرفا برای زیبایی خریداری می‌کنند.

اما باید دانست که می‌توان به جای اینکه برای ترمیم و تعمیر یک موبایل، هزینه بالایی متحمل شد از همان ابتدا آن را به لوازم جانبی خوب و باکیفیت مجهز کرد. از این رو در ادامه نکاتی چند درباره خرید لوازم جانبی و انواع آن‌ها می‌خوانیم؛

شارژر موبایل سامسونگ و کابل آن

امروزه شارژرهای سامسونگ در انواع متفاوتی چون آداپتوری و وایرلس هستند که شارژرهای آداپتوری از کابل‌هایی چون سی و ای بهره می‌برند. البته شارژرهای آداپتوری جدید، عموما حتی در ارزان ترین گوشی سامسونگ فست شارژ هستند.

فست شارژها توانایی شارژ گوشی در مدت زمان کم را دارند و با توجه به قیمت، کیفیت کابل‌شان متغیر خواهد بود؛ به طوری که ولتاژ و جریان دقیق‌تری را به باتری می‌رسانند و احتمال آسیب به باتری کاهش می‌یابد.

محافظ کابل؛ در رنگ‌های متنوع

کابل یا هندزفری‌ بعد از مدتی استفاده یا امکان خرابی و پارگی را دارند. این اتفاق در آیفون بیشتر احتمال وقوع دارد اما لوازم جانبی یک گوشی سامسونگ ارزان هم ممکن است دچار آن شود که با یک محافظ کابل می‌توان از آن جلوگیری کرد.

نصب محافظ کابل بسیار راحت است و نیازی به سیم و چسب یا موارد دیگر برای اتصال به کابل ندارد. قیمت آن نیز بسیار ناچیز و بسته به مدل متفاوت خواهد بود. به طور متوسط، با قیمت کمتر از 10 هزار تومان می‌توان کابل شارژر و هندزفری را از خطرات، دور نگه داشت.

قاب؛ زیبایی و اطمینان

قاب گوشی نه تنها باعث زیبایی ظاهری آن می‌شود، بلکه بر امنیت آن نیز می‌افزاید؛ بنابراین، پس بعد از خرید گوشی مهمترین چیزی که باید به فکر تهیه آن بود، یک قاب یا گارد مناسب گوشی است. قاب های گوشی که در انواع مختلفی چون سیلیکونی، چرمی، کیفی و… موجود است که هرکدام کاربری خاصی دارند.

گلس؛ زرهی برای نمایشگر

یک گلس باکیفیت، نمایشگر گوشی را از انواع خط و خراش‌ها محافظت می‌کند. گلس در انواع مختلفی عرضه می‌شود؛ برای پوشش تمام گوشی، گلس فول موجود است. برخی از گلس‌ها تنها دورشان چسب دارند و برخی دیگر به دلیل خاصیت آنتی رفلکس باعث می‌شوند شدت نور فرابنفش کاهش یابد. گاهی هم گلس‌ها ضد چربی هستند و لکه‌ای روی صفحه باقی نمی‌گذارند.

گفتنی است برای لنز دوربین هم می‌توان گلسی نازک با رزولوشن صد درصد که باعث جلوگیری از ایجاد هرگونه خط و خش می‌شود تهیه کرد.

در ادامه این مطلب چند فروشگاه که بهترین لوازم جانبی سامسونگ را به فروش می‌رسانند و می‌توان از طریق آن‌ها به ارزان ترین گوشی سامسونگ 2021 دست پیدا کرد معرفی می‌شوند. از طریق سایت این فروشگاه‌ها حتی می‌توان ارزان ترین قیمت گوشی را بررسی و مقایسه کرد.

فروشگاه‌ اینترنتی آل‌دیجیتال

آل‌دیجیتال یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است و رضایت کاربران را اصل کار خود قرار داده است. آل‌دیجیتال یک فروشگاه مطمئن برای خرید موبایل، لوازم جانبی و گجت محسوب می‌شود.

این فروشگاه موبایل‌های سامسونگ را با تنوع بالا و قیمت مناسب موجود دارد و شما می‌توانید خرید گوشی سامسونگ ارزان تر و مطمئن تر را در این فروشگاه تجربه کنید.

آی دیجی ویژن

تیم آی دیجی در سال 1400 و به تازگی، فعالیتش را در زمینه لوازم جانبی موبایل همچون کاور موبایل و قاب موبایل شروع کرده است. در این فروشگاه اجناس با کیفیت اصلی و اورجینال به مشتریان عرضه می‌شوند. همچنین برای مشتریان تهران و اهواز، سفارشات در همان روز یعنی در سریع‌ترین زمان ممکن به دستشان می‌رسد و در بقیه شهرها به صورت پست پیشتاز، محصولات ارسال خواهند شد.

فروشگاه دیدنگار

فروشگاه دیدنگار یکی از محبوب ترین فروشگاه‌ها برای خرید ارزانترین گوشی های سامسونگ است. متخصصان و پشتیبان های این فروشگاه با مشاوره رایگان قبل از خرید محصول به شما کمک می کنند تا بر اساس نیاز شما و کاربرد گوشی، بهترین مدل گوشی را تهیه کنید.

مرتبط با : آل دیجیتالآی دیجی ویژندیدنگار
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز