ارزان ترین گوشی های سامسونگ در بازار چند؟

رصد بازار موبایل نشان می دهد با ۳۵۹ هزار تومان می توان یکی از ارزان ترین گوشی های موبایل سامسونگ مدل BM310 Samsung Mini Mobile را خریداری کرد.

به گزارش کاماپرس، برند سامسونگ یکی از پرفروش ترین گوشی های بازار موبایل است. تنوع مدل و البته تنوع قیمت در بین گوشی های موبایل سامسونگ باعث شده این برند جزو محبوبهای بازار باشد. البته سامسونگ فقط در ایران پرفروش نیست. این برند در سال ۲۰۲۰ بالاتر از هوآوی و شیائومی در رده جدول پرفروش ترین گوشی های جهان ایستاد. فعالان بازار معتقدند تنوع مدل در گوشی های سامسونگ آن قدر بالاست که هم ارزان ترین گوشی ها را دارد و هم بعضی از گران ترین گوشی های بازار متعلق به این برند است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

ارزان ترین گوشی های سامسونگ
یکی از ارزان ترین گوشی های سامسونگ مدل BM310 Samsung Mini Mobile است که ۳۵۹ هزار تومان قیمت دارد. قیمت موبایل Samsung B310E Duos هم حدود ۵۶۳ هزار تومان است.

گوشی موبایل Samsung B310 – 2Sim با قیمت ۵۶۹ هزار تومان به فروش می رسد. یکی دیگر از گوشی های ارزان سامسونگ مدل Samsung B350E Dual SIM است که با قیمت ۱ میلیون و ۱۴۵ هزار تومان فروخته می شود.

آریاک سفر

گوشی موبایل Samsung galaxy J2 core Dual 8GB حدود و ۱ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان قیمت دارد. قیمت گوشی Samsung Galaxy J1 Ace Dual Sim حدود ۲میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

گوشی موبایل Samsung Galaxy Grand Neo PlusGT با قیمت میلیون و ۲۷۸ هزار تومان به فروش می رسد. گوشی موبایل Samsung Galaxy J1 mini prime SM- J106F/DS Dual SIM حدود ۲ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان قیمت دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،گوشی موبایل Samsung Galaxy A3 Core 1/16GB هم با قیمت ۲ میلیون و ۶۹۹ هزار تومان در بازار موبایل به فروش می رسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز