ارزان ترین گوشی شیائومی در آذر 1402 + قیمت

شیائومی-کاماپرس

شیائومی که در سه ماه اول سال 2023 توانسته است 11.3 درصد از سهم فروش بازار جهان را در دست بگیرد بعد از اپل و سامسونگ در جایگاه سوم از نظر اهمیت و فروش قرار دارد. آمار این برند در ایران 22.2 از سهم فروش بوده و بعد از اپل، اوپو و ویوو رده چهارم از گوشی‌های پرفروش را به خود اختصاص داده است. از دلایل اهمیت گوشی شیائومی در ایران قابلیت خرید مدل‌های ارزان‌تر آن است که امکان دسترسی به گوشی هوشمند با قابلیت‌های بیشتر را به اقشار مختلف جامعه می‌دهد.

کاماپرس در این گزارش 5 مورد از ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی در آذر 1402 را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

موبایل Redmi 10A

این مدل که با قیمت 2 میلیون و 730 هزار تومان در زمان تهیه این گزارش به فروش می‌رسد، 32 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت حافظه رم دارد. این محصول دو سیمکارته و هشت هسته‌ای دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو است. این موبایل که به کاربر امکان افزایش حافظه را می‌دهد از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند و می‌توان رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای، مشکی و آبی آن را در بازار پیدا کرد.

شیائومی-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی پوکو C40

این موبایل که دارای حافظه داخلی 32 گیگابایت و حافظه رم 3 گیگابایت است با قیمت 2 میلیون و 899 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول یک دوربین 13 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در پشت دارد و دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل است. این موبایل دو سیمکارت همزمان فعال دارد و از اینترنت 4.5G پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این گوشی امکان شارژ از طریق USB و شارژ با استفاده از فناوری شارژ سریع 18 وات وجود دارد. این موبایل با حافظه داخلی 64 و حافظه رم 4 گیگابایتی نیز در دسترس است که با قیمت 3 میلیون و 250 هزار تومان به فروش می‌رسد.

پوکو-کاماپرس

گوشی شیائومی Redmi A2 plus

قیمت این مدل 3 میلیون و 213 هزار تومان است که حافظه داخلی 64 گیگابایتی و حافظه رم 3 گیگابایتی دارد. این محصول دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک دوربین 0.08 مگاپیکسلی (مناسب برای تشخیص عمق) است و یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی نیز دارد. این گوشی شیائومی با دو سیمکارت کار می‌کند و می‌توان در آن از اینترنت 4G استفاده کرد. این موبایل را می‌توان با رنگ‌های سبز، مشکی و آبی تهیه کرد.

شیائومی-کاماپرس

موبایل Redmi 12C

این موبایل که با قیمت 3 میلیون و 699 هزار تومان به فروش می‌رسد محصولی با کیفیت دوربین پشت 50 و 0.3 مگاپیکسلی است که برای افراد علاقه‌مند به عکاسی اهمیت دارد. این گوشی با کیفیت دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی می‌تواند از دو سیمکارت استفاده کند و پرازشگری هشت هسته‌ای دارد. این گوشی شیائومی دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت حافظه رم است و رنگ‌های آبی، مشکی، بنفش، سبز و خاکستری آن در بازار وجود دارند.

شیائومی-کاماپرس

گوشی مدل Redmi 9C

قیمت این موبایل 4 میلیون و 99 هزار تومان است و دو دوربین 2 مگاپیکسلی همراه با یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت دارد. علاوه بر این دوربین جلوی این گوشی 5 مگاپیکسل است و می‌توان از اینترنت 4.5G در آن استفاده کرد. این محصول که با حافظه داخلی 64 گیگابایتی و حافظه رم 3 گیگابایتی پردازشگری هشت هسته‌ای دارد در رنگ‌های جذاب بنفش، آبی، سبز، نارنجی و خاکستری عرضه شده است.

شیائومی-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “ارزان ترین گوشی شیائومی در آذر 1402 + قیمت

  1. بنده خدا گفته:

    من ردمی ۱۲cدارم ولی اون موقع که خیلی ارزان بود ۵میلیون خریدم فرداش شد۸میلیون رو ۵۰۰ شد

    • افق آزاد گفته:

      بزرگوار توی فضای مجازی سرچ کنید و بخرید اما ب نظرم اگر از بازار شهر تون بخرید خیلی بهتره شاید گرون تر باشه اما خیالت راحت تره

  2. افق آزاد گفته:

    سلام من پوکو c40 رو یک ماهه خریدم و بجز شب ها ک خوابم تقریباً تمام روز دارم وب گردی ،اپ های معروف ، تماس تلفنی ،دیدن فیلم و… رو انجام میدم ، اگر اهل بازی های سنگین نیستی ب نظرم این گوشی نسبت به قیمتش تقریباً مجانیه توی خرید پوکو شک نکنید فقط گیم باز نباش وگرنه باید پول بیشتری هزینه کنی.
    ممنون از سایت خوبتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز