ارزان ترین پوشک بچه چند؟

لست سکند

پوشک بچه در حال حاضر در سطح خرده فروشی های 85 هزار تومان قیمت دارد، همچنین سایز چهار پوشک بهداشتی در فروشگاه های اینترنتی ارزان ترین است و  با قیمت 75 هزارتومان به فروش می رسد.

به گزارش کاماپرس، قیمت پوشک بچه در حال حاضر به صورت خرده فروشی بین ۸۵ تا ۱۵۰ هزار تومان است، اما در فروشگاه های اینترنتی قیمت ۳۲۰ هزار تومانی نیز برای این محصول درج شده است.

ایسنا نوشت، در روزهای اخیر افزایش قیمت پوشک خبرساز شد ودر نهایت جلسه ای در وزات صنعت، معدن و تجارت (صمت) برای تصمیم گیری در این رابطه برگزار شد، اما هنوز میزان افزایش قیمت مجاز برای این کالا و محصولات سلولزی اعلام نشده است.

مشاهدات میدانی نشان می دهد قیمت هر بسته پوشک بچه ۳۶ تایی در سایز چهار به بالا ۸۵ تا ۱۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت پوشک در فروشگاه های اینترنتی از 75 تا 320 هزار تومان

راز آسمان پایتخت

البته قیمت هایی که در  فروشگاه های اینترنتی درج شده حاکی از قیمت های نجومی برخی از انواع پوشک در این سایت ها است. قیمت هر بسته پوشک کودک در سایز چهار در فروشگاه های اینترنتی از حدود ۷۵ هزار تومان شروع می شود، اما در برخی برندهای خاص برای یک بسته پوشک ۳۳ عددی سایز دو قیمت ۳۲۰ هزار تومانی نیز درج شده است.

طبق گفته فروشندگان و تولیدکنندگان محصولات سلولزی کمبودی در زمینه پوشک در بازار وجود ندارد و حتی تولید بیش از نیاز است، اما به دلیل افزایش نرخ ارز قیمت محصولات این بخش که بخشی از مواد اولیه آن وارداتی است افزایش یافته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز