ارزان ترین موتور سیکلت 125 سی سی در بازار فصل بهار 1400 چند؟

لست سکند

موتور سیکلت های 125 سی سی پرتقاضاترین و پرفروش ترین موتور سیکلت های بازار ایران به شمار می روند اما اگر خواستار خرید ارزان ترین موتور سیکلت 125 سی سی هم باشید باید مبلغی را که 4 سال قبل برای یک پراید صفر کیلومتر پرداخت  می شد را بپردازید.

به گزارش کاماپرس، ماه دوم بهار از نیمه گذشته است و به گرم شدن تدریجی هوا بازار موتور سیکلت هم به عنوان وسیله کاربردی و مناسب برای فصول گرم داغ تر می شود. اگر می خواهید موتور سیکلت 125 سی سی بخرید بد نیست به گزارشی که روزنامه هفت صبح در روز پنجشنبه منتشر کرده و قیمت و خصوصیات فنی برخی موتور سیکلت ها در آن تشریح شده سری بزنید. در ادامه بخش هایی از این گزارش را مرور می کنیم.

نامی 125 ؛ قیمت 23 میلیون تومان

نیرومحرکه از پرفروش ترین برندهای بازار موتورسیکلت است و نامی 125 به عنوان ارزان ترین محصول آن مورد توجه خریداران در سال های اخیر بوده. این موتور از سیستم سوخت رسانی انژکتوری EFIاستفاده می کند که تا پیش از پارسال در بین موتورسواران نسبت به سیستم های کاربراتوری از محبوبیت کمتری برخوردار بود اما با سری جدید آنها که بهبود خوبی را تجربه کرده است، دیگر آن نگاه منفی گذشته وجود ندارد. نامی 125 از این سیستم بهبودیافته استفاده می کند. نامی 125 نسبت به موتورسیکلتی همچون تیزتک که از قدرت و گشتاور بالاتر و مصرف سوخت پایین تر برخوردار است و در رتبه دوم پیشنهادها قرار می گیرد اما استهلاک آن کمی پایین تر است و به درد استفاده طولانی مدت می خورد.

راز آسمان پایتخت

برای کسانی که علاقه ای به هندل زدن هم ندارند گزینه استارتی قابل خریداری است. در بین موتورهای طرح هوندا تنها چند گزینه ترمز جلوی دیسکی دارند، که نامی 125 یکی از آنهاست.

جهان رو زبرا / مدل 98 ؛ قیمت : 23 میلیون تومان

موتور سیکلت زبرا جزو ارزان ترین موتورهای بازار است و در بازه قیمتی قرار دارد که شرکت های مشهور موتورسیکلت های طرح هوندای 125 خود را در آن به فروش می رسانند اما برای خریداری که گزینه ای با حجم 150 سی سی بخواهد و در عین حال همان قدر هزینه کند، این موتور سیکلت يك انتخابی اقتصادی است.

فرم کلی طراحی آن شبیه مدل مشهور بوکسر است اما ابتکار جهان رو در رنگ آمیزی سرتاسر مشکی زبرا و تزئین آن با خطوط قرمز و زرد بوده که این مدل را به یکی از زیباترین 150سی سی های بازار ایران تبدیل می کند.

البته زبرا زین بزرگ بوکسر را ندارد و میزان تحمل وزنش هم به اندازه آن نیست. جها رو به نمایندگی موتورسیکلت های CFMOTO در ایران شهرت دارد و شرکتی پرسابقه است؛ با این حال مدل زبرا چندان مدل موفقی نبود و تولیدش هم ادامه پیدا نکرد. پس اگر به سراغ آن م یروید با نیت استفاده بلندمدت بخریدش تا در بازار موتورسیکلت های کارکرده برای فروش زبرا سرگردان نشوید!

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
مرتبط با : جهان روگروه صنعتی نیرو محرکه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ارزان ترین موتور سیکلت 125 سی سی در بازار فصل بهار 1400 چند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز