ارزان ترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت

افزایش هزینه‌های زندگی و تورم حتی شهروندان آمریکایی را به زندگی در سرزمین‌های سبز اروپایی متمایل کرده است. این تصور کلی وجود دارد که زندگی در پایتخت‌های اروپایی بسیار گران است. با این حال مقاصدی وجود دارند که به لطف هزینه‌های پایین زندگی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. کاماپرس در این مطلب به معرفی ارزان‌ترین مقصدهای اروپایی برای مهاجران می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

مونته نگرو

از نظر هزینه زندگی، مونته نگرو در حال حاضر ۶۵ درصد و از نظر اجاره خانه ۶۷ درصد ارزان‌تر از ایالات متحده است. نرخ مالیات بسیار پایین، نزدیکی به کشورهای کرواسی، بوسنی، صربستان، آلبانی و کوزوو و طبیعت بی‌نظیر از دیگر دلایلی هستند که این کشور را به یک مقصد فوق‌العاده برای مهاجران تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

رومانی

متوسط ​​هزینه زندگی در رومانی ۶۸ درصد و اجاره خانه در آن ۷۸ درصد از ایالات متحده کمتر است. حدود یک سوم کشور را کوه‌های کارپات تشکیل داده که شامل استراحتگاه‌های محبوب و پیست‌های اسکی می‌شود. قلعه قرون وسطایی سیگیسوآرا، معروف به قلعه دراکولا و همچنین سواحل شنی آن، رومانی را به یک مقصد جذاب تبدیل کرده‌اند.

پرتغال

هزینه زندگی و اجاره خانه در پرتغال تقریبا نصف ایالات متحده است، از پایتخت آن لیسبون تا معماری تاریخی و چند صد ساله ساختمان‌های آن بسیار محسور کننده هستند. آب و هوای معتدل، سواحل و جزایر اقیانوس اطلس و نهنگ‌هایی که در نزدیکی آن زندگی می‌کنند به مهاجران این احساس را می‌دهد که همیشه در تعطیلات هستند.

مجارستان

متوسط ​​هزینه زندگی در مجارستان ۶۱ درصد و اجاره خانه ۷۸ درصد کمتر از ایالات متحده است. این کشور واقع در اروپای مرکزی با خشکی محسور شده اما بزرگترین دریاچه اروپای مرکزی را در خود جای داده است. پایتخت آن، بوداپست نیز از نظر تاریخ، معماری و فرهنگ غنی است. با وجود داشتن بیش از هزار و ۵۰۰ چشمه معدنی لقب سرزمین چشمه‌های آب گرم کاملا مناسب مجارستان است.

مالت

میانگین هزینه زندگی در مالت ۳۹ درصد ارزان‌تر از ایالات متحده و مبلغ اجاره بها در آن ۴۲ درصد کمتر از آمریکا است. آب‌های فیروزه‌ای و شفاف دریای مدیترانه، تاریخ غنی و دژهای متعدد و رازآلود سالانه علاقمندان باستان‌شناسی را به سوی خود می‌کشاند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز