ارزان ترین ماشین لباسشویی زیر ۵ میلیون تومان در بازار چند؟

لست سکند

یکی از ارزان ترین ماشین های لباسشویی زیر ۵ میلیون تومان، ‌ماشین لباسشویی ریتون دوقلوست که با قیمت ۲ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان به فروش می رسد.

به گزارش کاماپرس، گویا قرار نیست قیمت لوازم خانگی ارزان شود . این را نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی هم تایید کرده است. او دیروز به تجارت نیوز گفت:« تقاضا در بازار لوازم خانگی کم شده است. مردم اگر تصور می‌کنند اگر صبر کنند اتفاق خاصی می‌افتد، نه چنین نیست و قیمت لوازم خانگی ارزان نمی‌شود.»

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

به گفته اسلامیان، قیمت لوازم خانگی در حالی ارزان می‌شود که تا یک سال آینده مواد اولیه ارزان در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد. این در حالی است که قیمت دلار یک روز 25 هزار تومان و روز دیگر در کانال 26 هزار و 27 هزار تومان است.با این اوصاف نباید انتظار داشت قیمت لوازم خانگی پر مصرف و در تقاضایی مثل ماشین لباسشویی کاهش پیدا کرد. اما در این افزایش قیمتها ارزان ترین ماشین لباسشویی را با چه قیمتی می توان خریداری کرد؟

ارزان ترین ماشین لباسشویی بازار

راز آسمان پایتخت

یکی از ارزان ترین ماشین های لباسشویی بازار ، ‌ماشین لباسشویی ریتون دوقلوست که با قیمت ۲ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان به فروش می رسد. ماشین لباسشویی دوقلو اینترنشنال آنیل با قیمت ۲ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان فروخته می شود.

قیمت ماشین لباسشویی اینتر نشنال آنیل دوقلو مدل ۱۰۷۰۰ هم حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. ماشین لباسشویی بنس مدل BS1050.H هم ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

ماشین لباسشویی کروپ مدل WTT96540 هم با قیمت ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان فروخته می شود. ماشین لباسشویی کرال TTW15524 هم با قیمت ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان در بازار لوازم خانگی به فروش می رسد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت ماشین لباسشویی فریدولین مدل SWF6S0A هم حدود ۴ میلیون و ۴۱۷ هزار تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار لوازم خانگی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز