ارزان ترین ماشین لباسشویی اسنوا در بازار چند؟

لست سکند

برند اسنوا توانسته با استفاده از تکنولوژی و فناوری روز جهان به تولید محصولات باکیفیت و مرغوب بپردازد و با کسب محبوبیت بیشمار حدود 20 درصد از سهم فروش لوازم خانگی بازار را در انحصار خود بگیرد. قیمت ماشین لباسشویی‌های اسنوا از 14 میلیون تومان تا 25 میلیون تومان متغیر است و حتی ارزانترین مدل‌های این برند هم از امکانات و فناوری‌های پیشرفته‌ای برخوردارند و با مدل‌های بالاتر از جهاتی برابری می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه به معرفی ارزانترین ماشین لباسشویی اسنوا در بازار می‌پردازد.

1- ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-71137

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 14 میلیون و 600 هزار تومان است. ظرفیت دیگ این محصول 7 کیلوگرم بوده و برای یک خانواده متوسط می‌تواند گزینه مناسبی باشد. شرکت اسنوا این مدل را به موتور یونیورسال بهبودیافته با سرعت چرخش 1000 دور در دقیقه مجهز کرده است. این ماشین لباسشویی مجهز به 15 برنامه شست و شو متنوع بوده که می‌توان برنامه‌های مختلف را براساس جنس و رنگ لباس انتخاب کرد.

دستگاه براساس اطلاعات دریافتی به صورت اتوماتیک حرارت لازمه برای لباس را تنظیم می‌کند تا به بافت لباس آسیبی نرسد. برنامه شست‌و‌شوی سریع 15 دقیقه، برنامه شست‌و‌شو الیاف مصنوعی، برنامه شست‌و‌شو اقتصادی (کاهش مصرف انرژی آب و برق) از جمله قابلیت‌های این محصول محسوب می‌‌شوند. فناوری نانوسیلور تعبیه شده بر روی آن پارچه‌ها را ضدعفونی و میکروب‌زدایی می‌کند و بوی نامطبوع و انواع لکه‌های آن را از بین می‌برد.

راز آسمان پایتخت

یشتر بخوانید:

2- ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-82227

قیمت این ماشین لباسشویی 16 میلیون و 800 هزار تومان است. شرکت اسنوا این محصول را به موتور یونیورسال با سرعت چرخش موتور 1200 دور در دقیقه مجهز کرده است. این محصول با داشتن 15 برنامه شست‌و‌شو متنوع می‌تواند انواع پارچه‌های پشمی، کاموایی، حریر و ظریف، نخی پنبه‌ای و الیاف مصنوعی را شست‌و‌شو دهد. این ماشین با داشتن برنامه Dark Garment قادر است انواع لباس تیره را شست‌و‍‌شو دهد.

این مدل مجهز به سیستم ضدچروک بوده که با کاهش چین و چروک لباس‌های شسته شده، فرایند اتوکشی را آسان‌تر می‌سازد. در زمان‌هایی که وقت کافی برای شست‌و‌شو لباس نیست می‌توان با فعال کردن گزینهGo Quick فرایند شست و شو و خشک شدن را با سرعت بالاتری انجام داد. مصرف انرژی این مدل A+++ است که کاهش مصرف انرژی برق و آب را به همراه دارد.

 

3- ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84S40

قیمت این محصول 18 میلیون و 400 هزار تومان است. اسنوا این محصول را با موتور اینورتر دیجیتال (Digital Inverter) با سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه تولید و به بازار عرضه کرده است. ظرفیت دیگ این محصول 8 کیلوگرم بوده و می‌تواند برای یک خانواده پرجمعیت گزینه مناسبی باشد. این مدل قابلیتی جهت از بین بردن انواع لکه‌ها و برنامه‌ای اختصاصی جهت شست و شو لباس کودکان دارد. زمانی که عجله دارید می‌توانید با فعال کردن گزینه Go Quick فرایند شست و شو و خشک کردن را در زمان کوتاه‌تری انجام دهید. شست و شو سریع در این مدل در 30 دقیقه صورت می‌گیرد.

این محصول مجهز به فناوری حباب‌ساز (Bubble Soak) بوده که لباس‌ها را به‌طور کامل در حباب خیس می‌کند و فرایند جداسازی لکه‌ها از روی لباس را با قدرت بیشتری انجام می‌دهد. همچنین اگر شما قصد داشته باشید لباس‌های خود را در زمان معینی بشویید، این محصول قادر است با زمان‌بندی قبلی فرایند شست‌وشو را با تاخیر انجام دهد.

4- ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S60

قیمت این ماشین لباسشویی 19 میلیون و 400 هزار تومان است. این محصول با داشتن ظرفیت دیگ 9 کیلوگرمی می‌تواند برای افرادی که عادت به شست و شو ملحفه‌های بزرگ، پتو، زیرانداز دارند، مناسب باشد. سرعت چرخش موتور اینورتر این ماشین 1400 دور در دقیقه است. از امکانات آن می‌توان به سیستم اسپری آب و مواد شوینده اشاره کرد که مواد شوینده را به تار و پود پارچه می‌برد و سبب تمیزی چشمگیر لباس‌ها می‌شود. همچنین، می‌توان به وسیله درب اضافه تعبیه شده بر روی در اصلی لباس‌های کثیف فراموش شده را حین کار ماشین اضافه کرد.

این محصول دارای 14 برنامه شست‌و‌شو متنوع از قبیل شست‌‎وشوی سریع، شست‌وشوی لباس پشمی، شست‌وشو لباس کودکان و شست‌و شو اقتصادی است. این محصول مجهز به فناوری ضدعفونی با اوزون (Blue Shine) بوده که فرایند شست‌وشو را با اوزون انجام می‌دهد و سبب ضدعفونی، بوزدایی، نابودی باکتری‌ها، حفظ کیفیت لباس همراه با افزایش طول عمر آن می‌شود. این لباسشویی به دارم الماس Diamond Drum مجهز بوده که از آسیب به الیاف پارچه و کهنه شدن لباس‌ها جلوگیری می‌کند و کیفیت شست‌وشو را افزایش می‌دهد.انتهای پیام

 

مرتبط با : اسنوا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ارزان ترین ماشین لباسشویی اسنوا در بازار چند؟

  1. نهال رستمی گفته:

    ماشین لباسشویی های اسنوا خوب کار میکنن؟ برای جهاز دخترم میخوام اما میخوام هم قیمتی مناسب باشه هم کیفیت خوبی داشته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز