ارزان ترین ماشین ظرفشویی بوش و اسنوا در بازار چند؟

لست سکند

قیمت ماشین ظرفشویی در مقایسه با سال گذشته افزایش زیادی داشته است. رصد بازار نشان می دهد برندهای خارجی با دو برابر قیمت فروخته می شوند و قیمت تولیدات داخلی هم خیلی گران تر از قبل شده است. با این اوصاف ارزان ترین ماشین ظرفشویی را با چه قیمتی می توان خرید؟

به گزارش کاماپرس، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی جزو لوازم های خانگی پرطرفدار هستند که حالا با این قیمتهای جدید به کالاهای لوکس تبدیل شده اند که برای خرید هر یک از آنها باید هزینه زیادی پرداخت کرد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

با اینکه در یک ماه گذشته قیمت ارز با کاهش روبرو بود ، اما هنوز نشانه ای از تغییرات قیمتی محسوس در بازار لوازم خانگی دیده نمی شود. به همین دلیل خیلی از خریداران در بازار لوازم خانگی دنبال ارزان ترین مدل ماشین لباسشویی و ظرفشویی می گردند.

ارزان ترین ماشین ظرفشویی بازار چند؟

راز آسمان پایتخت

یکی از ارزان ترین مدل ماشین ظرفشویی متعلق به برند جی پلاس است. مدل GWD با قیمت ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.
ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W با قیمت ۱۵ میلیون تومان در بازار فروخته می شود. قیمت ماشین ظرفشویی هیوندایHDW-1408 حدود ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

  • برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار لوازم خانگی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

ماشین ظرفشویی هیوندای HWD-1409 هم با قیمت ۱۷ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان به فروش می رسد. قیمت ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD77W حدود ۳۳ میلیون تومان است.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS67TW2B با قیمت ۳۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار فروخته می شود. ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC-3C26F هم با قیمت ۳۴ میلیون تومان در بازار لوازم خانگی به فروش می رسد.

مرتبط با : اسنوابوش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز