ارزان ترین ماشین ظرفشویی بازار چند؟

لست سکند

بررسی های ما نشان می دهد ارزان ترین ماشین ظرفشویی های مناسب خانوارهای متوسط ایرانی یک ماشین ظرفشویی داخلی است که اخیرا شرکت پاکشوما از آن رونمایی کرده و قیمت آن نیز 11 میلیون تومان است.

به گزارش کاماپرس، ماشین ظرفشویی از جمله لوازم خانگی به شمار می رود که در سال های اخیر جای خود را هرچه بیشتر در خانه ها باز کرده و حتی زوج های جوان که ظرف و ظروف شستنی چندانی هم ندارند به خرید این محصول تمایل فراوانی دارند.

استفاده از ماشین ظرفشویی برای خانوارهای پرجمعیت به دلیل کاهش قابل توجه مصرف آب و صرفه جویی در زمان شستشو و همچنین کیفیت بهتر شستشو از استقبال بیشتری برخوردار است اما موضوع به صرفه بودن قیمت این محصول نیز برای بسیاری از خانوارها مطرح است.

قیمت ماشین های ظرفشویی وارداتی خصوصا بعد از جهش قیمت ارز در دو ماه اخیر جهش قابل توجهی پیدا کرده و ماشین ظرفشویی داخلی که بتواند نظر متقاضیان را آن طور که باید و شاید به خود جلب کند هم در بازار مشاهده نمی شد.

اخیرا شرکت پاکشوما از ماشین ظرفشویی تولیدی خود رونمایی کرد که می تواند گزینه مناسبی برای خریداران باشد.

راز آسمان پایتخت

مسئولان پاکشوما مدعی هستند این محصول که ماشین ظرفشویی سری ژوزفین نامیده می شود با مصرف 9 لیتر آب طی مدت 30 دقیقه توانایی شستشوی 168 پارچه انواع ظروف با کیفیت بالا را دارد و یک ماشین ظرفشویی همه ظرف حریف است!

مزیت های ماشین ظرفشویی ژوزفین پاکشوما

این محصول با صفحه بزرگ ال سی دی و دکمه های تاچ ظاهر به روز و مناسبی دارد و انواع برنامه های شستشو در این ماشین ظرفشویی تعریف شده است.

قابل تنظیم بودن ظرفیت این ماشین ظرفشویی ، قالبیت تنظیم شستشو با سختی آب مناطق مختلف ایران ، امکان شستشو با آب دمای ۷۰ درجه  برای مبارزه با ویروس کرونا و کم صدا بودن از مزیت های این محصول است.

بنا به اعلام مسئولان پاکشوما این ماشین ظرفشویی در حال حاضر در سایت این شرکت و فروشگاه های معتبرلوازم خانگی با قیمت حدود 11 میلیون تومان به فروش می رسد.

شایان ذکر است برخی مدل های ماشین ظرفشویی با ظرفیت های کمتر و با قیمت ارزان تر می توان در بازار مشاهده کرد. از جمله ماشین ظرفشویی رومیزی ریتون مدل GOLDEN TOUCH که قیمت آن 6 میلیون و 580 هزار تومان است و یا ماشین ظرفشویی رومیزی مایدیا مدل WQP6-3602F که به قیمت 6 میلیون و 850 هزار تومان به فروش می رسد اما این محصولات به دلیل ظرفیت پایین چندان مورد توجه خانوارهای متوسط نیستند.

در پایان لازم است این نکته را مورد تاکید قرار دهیم که قیمت هایی که در سری گزارش های ارزان ترین های بازار درج می شود از نظر ما ارزان نیستند بلکه ارزان ترین قیمت های یازار کنونی کشور به شمار می روند.

مطالب مرتبط را بخوانید:

 

انتهای پیام

مرتبط با : پاکشوما
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز