ارزان ترین روش برای خرید تور کیش پاییز 1402

لست سکند

جزیره زیبای کیش با داشتن سواحل زیبا و آرام، جزایر پر رمز و راز، تفرجگاه‌های متعدد و طبیعتی بکر، به یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر گردشگران برای گذراندن تعطیلات تبدیل شده است. این جزیره علاوه بر فصل بهار و تعطیلات نوروز، در فصل پاییز نیز میزبان گردشگران بسیاری از سراسر ایران است.

به گزارش کاماپرس، سفر به این جزیره در فصل پاییز برای آن دسته از افرادی که از گرمای سوزان و سرمای طاقت فرسا فراری هستند، گزینه بسیار مناسبی است. اگر تاکنون در فصل پاییز به این جزیره سفر نکرده‌اید، می‌توانید با تور کیش پاییز، تجربه‌ای استثنایی و شیرین برای خود رقم بزنید.

در این گزارش، هتل­‌ها و جاذبه ­های گردشگری کیش معرفی شده است.

بهترین هتل­ های پنج ستاره کیش

انتخاب هتل و محل اقامت، یکی از مهمترین بخش‌های سفر است که تاثیر زیادی بر کیفیت آن می‌گذارد و آن را در یاد و خاطره­‌ها ماندگار می‌کند. هتل­های جزیره کیش نیز امکانات و ویژگی­های خاص خود را دارند که در ادامه به آنها پرداخته شده است.

هتل پالاس: هتل پالاس، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های جزیره کیش است که با ارائه خدمات باکیفیت و متنوع به مهمانان خود، از جمله محبوب‌ترین هتل‌ها به شمار می‌رود. با رزرو این هتل لوکس می‌توانید وعده صبحانه خود را به صورت رایگان سرو و در کافی‌شاپ آن متنوع‌ترین نوشیدنی‌های سرد و گرم را نوش جان کنید.

راز آسمان پایتخت

همچنین اگر به دنبال بهترین رستوران برای گذراندن یک شب رمانتیک در کنار همسرتان هستید، می‌توانید رستوران هتل پالاس را انتخاب کنید. در رستوران‌های این هتل انواع غذاهای بین‌المللی و ایرانی سرو می‌شود که می‌توان در تور کیش پاییز نیز هر یک از آنها را براساس سلیقه و ذائقه خود انتخاب کنید.

هتل دریایی ترنج کیش: هتل ترنج کیش اولین هتلی است که روی آب ساخته شده و جزو خاص‌ترین هتل‌های کیش به شمار می‌رود. کف اتاق‌های هر سوئیت از جنس شیشه بوده که می‌توان برخورد امواج آب و ماهی‌های رنگارنگ را با آن مشاهده کرد. بالکن هر سوئیت، نمایی شگفت‌انگیز از خلیج نیلگون فارس را در مقابل دیدگان افراد قرار می‌دهد.

در تور کیش پاییز نیز وعده‌های صبحانه و ناهار در این هتل به صورت رایگان ارائه می‌شود و میهمانان می‌توانند در رستوران‌های متنوع این هتل، انواع غذاهای بین‌المللی، ایرانی و دریایی میل کنند. همچنین گردشگران می‌توانند پس از گذراندن یک روز خوش در ساحل و انجام تفریحات آبی، در کافه‌های مجموعه هتل ترنج انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم به همراه دسرهای متنوع نوش جان کنند.

تور کیش-کاماپرس

جاذبه­ های گردشگری کیش

ساحل مرجانی: بهترین مکان برای عکاسی در کیش همراه با نور تابان خورشید، سواحل مرجانی است و در لحظه‌ای که خورشید به خط افق نزدیک می‌شود، عکاسی خیلی ساده‌تر و زیباتر می‌شود. یکی دیگر از ژست‌ها برای عکاسی در شن‌های نرم و طلایی رنگ سواحل مرجانی، هنگام غروب یا طلوع خورشید است. زمانی که دریا و خورشید به صورت همزمان در پس زمینه عکس قرار گیرد، ترکیبی زیبا برای عکاسی رقم خواهد خورد.

پارک سافاری کیش: پارک سافاری کیش برای دوستداران کویرگردی و عکاسی در صحرا گزینه بسیار مناسبی است و افراد می‌توانند با کمپینگ و گذراندن یک شب در کویر، به عکاسی و تماشای ستاره‌های درخشان و نورانی آسمان در دل شب مشغول شوند. پارک سافاری کیش با منظره‌ای چشم‌نواز از صحرا در کنار شترهای تزئین شده، یکی از بهترین گزینه‌ها برای عکاسی با لباس محلی در تور کیش پاییز است.

ساحل درختان نارگیل: ساحل درختان نارگیل، مکانی دلنشین و زیبا با آرامشی وصف نشدنی است که می‌تواند خاطره‌ یک روز خوب و تکرار نشدنی را برای شما رقم ‌بزند. گردشگران می‌توانند در زیر سایه درختان نارگیل بنشینند و ضمن تماشای غروب آفتاب خلیج زیبای فارس، به عکاسی در این منظره زیبا مشغول شوند. همچنین در تور کیش پاییز، علاقه‌مندان می‌توانند با پوشیدن لباس‌های محلی مردم جنوب و گذاشتن طرح‌های زیبای حنا روی دستان خود، عکس‌هایی دوست داشتنی به ثبت برسانند.

تور کیش-کاماپرس

جزیره هندورابی: بارها برای ما پیش آمده که قصد داشتیم در سواحل شنی و در کنار امواج آب عکس‌هایی خاطره‌انگیز بگیریم، اما به دلیل شلوغی ساحل و جمعیت عظیم گردشگران، فرصت آن پیش نیامده است. اگر به دنبال سواحلی بکر و آرام برای گذراندن یک روز عالی هستید، می‌توانید در تور کیش پاییز ساحل زیبای هندورابی را انتخاب کنید.

سواحل شن‌های نرم، آب‌های سبز رنگ و مرجانی خلیج فارس همراه با صخره‌های اسرار آمیزی که با امواج دریا تراش خورده‌اند، منظره‌ای شگفت‌انگیز را پیش چشمان گردشگران قرار می‌دهد. صخره‌ها و غارهای بزرگ و کوچک این جزیره، محیطی مرموز برای عکاسی است.

تفریحات آبی هیجان انگیز کیش

غواصی، جت اسکی، پارک آبی اوشن، شناور آکواریوم، چتر پاراسل و قایق سواری از جمله تفریحات آبی است که می‌توان آنها را در تور کیش پاییز در خلیج فارس و سواحل زیبای جزیره کیش تجربه کرد. همچنین علاقه‌مندان به تفریحاتی مانند ماهی­گیری، شاتل، کشتی تفریحی، فلای بورد، پدل بورد، کایت بوردینگ، اسکوتر غواصی، پلاژها و بیگ بال نیز می‌توانند از امکانات موجود بهره ببرند.

در ادامه، تعدادی از تفریحات آبی این جزیره معرفی شده است.

تور کیش-کاماپرس

غواصی در آب­‌های نیلگون خلیج فارس: یکی از لذت‌­بخش­ترین تفریحات آبی جزیره کیش، غواصی در خلیج فارس و مشاهده زندگی جانداران و ماهی‌های زیبای رنگارنگ آن است. بسیاری از افراد علاقه‌مند به عکاسی از آبزیان و ماهی‌های رنگارنگ اعماق دریا بوده، اما به دلیل محدودیت‌هایی امکان انجام این کار را ندارند؛ از این رو برای افراد در تور کیش پاییز امکانی ترتیب داده شده است که آنان بتوانند با تجهیزات دوربین عکاسی ماکرو، زیباترین تصاویر را ثبت کنند.

جت اسکی: جت اسکی، یکی از تفریحات آبی مهیج و مفرح برای گردشگران جزیره کیش محسوب می‌شود که تجربه‌ای شگفت‌انگیز از موج سواری را در اختیار آنان قرار می‌دهد. با سر زدن به کلوپ‌های جت اسکی در این جزیره می‌توانید یک جت اسکی برای خود کرایه و از آن به صورت تنهایی یا دوتایی استفاده کنید. این کلوپ‌ها هر کدام دارای دوش حمام، رختکن و کمدهای مخصوصی هستند که می‌توانید وسایل و لباس‌های اضافه خود را در آن قرار دهید.

کایت بوردینگ: کایت بوردینگ که از تلفیق اسکی روی آب و پاراگلایدینگ تشکیل شده است، از جمله تفریحات مهیجی بوده که می‌توان در تور کیش پاییز، آن را در آب‌های نیلگون خلیج فارس تجربه کرد. کایت بوردینگ ضمن افزایش آدرنالین خون، حسی از هیجان و شادی به جان و روح افراد می‌بخشد. 

بهترین مکان ­ها برای عکاسی در کیش

بخشی از خاطرات به یادماندنی ما مربوط به سفرهای خانوادگی یا سفرهای دوستانه جمعی است که در آخر سفر تنها یاد و خاطره و عکس‌های آن باقی می‌ماند. عکاسی در سفر، یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات در تور کیش پاییز برای ثبت خاطرات ماندگار و مناظر زیبای اطراف است.

تور کیش-کاماپرس

ارزانترین تور کیش پاییز 1402

بارها پیش آمده که افراد تمایل به کسب تجربه جدید و بازدید از آثار تاریخی و جاذبه‌های طبیعی در دیگر شهرها داشته­اند، اما به علت هزینه‌های زیاد سفر یا عدم تمایل به سفرهای انفرادی، قید آن را زده­اند. این در حالی است که امروزه بسیاری از آژانس‌های گردشگری با هدف ارائه خدمات بهتر و کسب رضایت مسافران، شرایطی را فراهم کرده‌اند که متقاضیان بتوانند همراه با تورهای گردشگری، راهی جزیره کیش شده و هزینه‌های سفر را طی چند ماه و به صورت اقساطی پرداخت کنند.

علاقه‌مندان سفر به کیش می‌توانند تور مورد نظر خود را در وبسایت «لحظه آخر» مشاهده و آن را مطابق با نیاز و بودجه خود انتخاب کنند. تورهای کیش ارائه شده در وبسایت لحظه آخر از آژانس‌های گردشگری معتبر متعددی بوده که قیمت هر یک از آنها براساس زمان سفر، مدت اقامت و خدمات تور از سه میلیون و 400 هزار تا چهار میلیون و 600 هزار تومان متغیر است.

افرادی که به دنبال رزرو بهترین تور پاییز کیش هستند، می‌توانند با مراجعه به وبسایت لحظه آخر به آدرس  www.Lahzeakhar.com خدمات و ویژگی‌های متنوع صدها آژانس مسافرتی و گردشگری معتبر را مشاهده و پس از مقایسه قیمت و کیفیت تورها، مناسب‌ترین تور کیش را متناسب با سلیقه و نیاز خود رزرو کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز